کد خبر: 877106
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
تاکنون بیش از 2 هزار و 500 نفر از اردبیلي ها برای پیاده روی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

حجت الاسلام عبدالله بیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در حج و زیارت استان اردبیل با اعلام اين خبر گفت: در آستانه اربعین حسینی و برای پیاده روی این ایام ثبت نام در سامانه سماح از چند ماه پیش شروع شده تا مراحل صدور روادید و ویزا به راحتی انجام شود.

وی اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی و برای پیاده روی این ایام ثبت نام در سامانه سماح از چند ماه پیش شروع شده تا مراحل صدور روادید و ویزا به راحتی انجام شود.

اين مسئول با بیان اینکه شرکت کنندگان در این کنگره بزرگ زیارتی باید در سامانه سماح ثبت نام کرده و با ارائه مدارک تحت پوشش بیمه و سایر خدمات قرار گیرند تصریح کرد: بعد از ثبت نام مدارک لازم از طریق دفاتر زیارتی مجاز پذیرش شده و مراحل انجام صدور ویزا از طریق وزارت امور خارجه و سرکنسول های کشورمان انجام می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در حج و زیارت استان اردبیل با اشاره به اینکه اعتبار این ویزا سه ماه و مدت اقامت در عراق یک ماه تعیین شده است خاطرنشان کرد: ما از طریق سرکنسول عراق در تبریز مراحل صدور ویزا را انجام می دهیم به طوری که تاکنون 2 هزار و 500 نفر از استان اردبیل متقاضی پیاده روی در اربعین در سامانه سماح ثبت نام کردند.

بیدار به برپایی چهار موکب پذیرایی از زائران حسینی توسط مردم پایتخت حسینیت خبر داد و افزود: دو موکب ما در داخل کشور و دو موکب نیز در داخل عراق دایر خواهد شد.

وی گفت: یکی از موکب های پذیرایی از زائران حسینی در مرز بیله سوار برای پذیرش زائران جمهوری آذربایجان برپا خواهد شد و موکب دیگر داخلی نیز در مرز مهران دایر می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار