کد خبر: 877100
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
تبریز - سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: بازی حساس و سختی برابر سپاهان داریم و باید فردا بهترین بازی خودمان را انجام دهیم و نتیجه خوبی در خانه بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، فیروز کریمی ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی گسترش فولاد تبریز با سپاهان اصفهان به خبرنگاران گفت: پیشگو نیستم که نتیجه بازی فردا را پیش بینی کنم ولی می دانم که بازی سختی داریم.

وی سپس با بیان اینکه مردم تبریز فوتبال را به خوبی می‌ شناسند، ادامه داد: تبریز بسیار فوتبال خیز است و بازیکنان زیادی در رده ملی معرفی کرده است.

کریمی سپس با تاکید بر اینکه هواداران تبریزی به دنبال فوتبال خوب هستند، افزود: الان نمی‌ توانم نوید این موضوع را بدهم ولی چند هفته که از کار ما بگذرد بازی بهتری انجام خواهیم داد و ورزشگاه از هواداران تبریزی پر خواهد شد.

سرمربی گسترش فولاد همچنین با تاکید بر اینکه در بازی قبلی شایسته پیروزی بودیم، گفت: دروازه بان ما تا دقیقه ۸۰ زمین هم نخورده بود ولی شرایط به آن شکل پیش رفت.

وی با بیان اینکه فوتبال قابل پیش‌بینی نیست، گفت: گاهی اوقات توپ‌ها وارد دروازه نمی‌ شود و نتیجه دیگری رقم می خورد ولی ما تلاش می کنیم هر روز بهتر شویم و بازی های خوبی انجام دهیم.

کریمی در ادامه با بیان اینکه فردا می خواهیم بازی خوب و باکیفیتی انجام دهیم، گفت: نتیجه دست خداست و امیدوارم خدا ما را مورد لطف خود قرار دهد.

سرمربی گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه قصد داریم از این شرایط خارج شویم، گفت: سپاهان در دیدار قبلی‌ خود از مخمصه‌ای که گیر کرده بود، خارج شد و برای همین بازی فردا مهم و حساس است.

وی سپس به کیفیت کار تیمم نیز اشاره کرد و با تاکید بر اینکه گسترش فولاد تیم خوبی است، گفت: در آینده چیزهای زیادی از این تیم خواهید شنید و ما روز به روز بهتر می شویم.

کریمی در خصوص تیم سپاهان نیز گفت: سپاهان یکی از پرمهره ‌ترین تیم‌ های لیگ برتر است و بازیکنان خوبی دارد و بازی مقابل این تیم سخت است.

تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از ساعت ۱۵ فردا پنج شنبه در چارچوب رقابت های هفته دهم لیگ برتر در استادیوم اختصاصی خود میزبان سپاهان اصفهان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار