کد خبر: 877072
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
۱۲ هزار واحد مسکن مهر بدون متقاضی در استان خراسان رضوی وجود دارد که در صدد تبدیل این واحدهای بدون متقاضی به مسکن اجتماعی هستیم تا بتوانیم برای فروش آنها با شرایط ویژه اقدام کنیم.

محمدرضا اخوان عبدالهیان مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی با عنوان کردن مطلب فوق و با اشاره به اینکه تا پایان امسال جشن اختتامیه احداث مسکن مهر در خراسان رضوی برگزار خواهد شد، گفت: کل واحد احداثی مسکن مهر در خراسان رضوی به ۱۰۲ هزار واحد می رسد که در مجموع82 هزار واحد به متقاضیان واگذار شده است.

وی افزود: ۸ هزار واحد دارای متقاضی باقی مانده را نیز تا پایان سال ۹۶ تحویل متقاضیان خواهد شد و پایان امسال جشن اختتامیه احداث واحد مسکن مهر را در کل استان برگزار خواهیم کرد.
عبدالهیان به شهر جدید گلبهار نيز اشاره کرد و گفت: در شهر جدید گلبهار ۶ هزار واحد مسکن مهر وجود دارد که می تواند در حدود ۲۰۰ هزار نفر را در خود جای دهد که با این حجم پذیرش جمعیت طرح‌های تفصیلی قدیمی این شهر باید تغییر کند و زیرساخت‌های متناسب با جمعیت آینده برای شهر جدید گلبهار با در نظر گرفتن جمعیت آینده آن پیش‌بینی شود.
وي به اقدامات زیربنایی و روبنایی انجام شده در شهر جدید گلبهار اشاره کرده و گفت: در شهر جدید گلبهار تاسیسات روبنایی و زیربنایی مانند مسجد، بیمارستان، شبکه جمع آوری آب‌های سطحی و روشنایی معابر احداث و به پایان رسیده و در حوزه ساخت مدرسه در این شهر اقدامات مناسبی انجام شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار