کد خبر: 877060
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون فوتبال به دنبال آن است تا با پیگیری لازم حکمی بگیرد که تیم های عربستانی را وادار به تمکین کند که بازی های متقابل را در ایران بازی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره امکان حضور بانوان در ورزشگاه ها، اظهار کرد: هماهنگی های فرهنگی و اجتماعی لازم باید صورت گیرد تا امکان حضور بانوان در ورزشگاه ها فراهم شود که در حال انجام این هماهنگی ها هستیم.

وی درباره برگزاری مسابقات فوتبال بین تیم های ایرانی و عربی گفت: فدراسیون فوتبال به دنبال آن است تا با پیگیری لازم حکمی بگیرد تا تیم های عربستانی را وادار به تمکین کند که بازی های متقابل را در ایران بازی کنند.

وزیر ورزش و جوانان درباره واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: هفته گذشته با مسئولان سازمان خصوصی سازی جلساتی برگزار کردیم و شیوه های مختلف واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس را بررسی کردیم تلاش می کنیم به گونه ای عمل کنیم که این بار بحث واگذاری این دو باشگاه محقق شود.

سلطانی فر درخصوص برنامه های ویژه برای افزایش توجه به جوانان گفت: برای جوانگرایی در وزارت ورزش و جوانان با سازمان های مردم نهاد جلسات مستمری داریم و ارتباطتمان در این زمینه بسیار گسترده است ضمن اینکه روز گذشته نیز با این سازمان ها در تهران و البرز نشست های مشترکی برگزار کردیم تا میزان جوان گرایی را افزایش دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار