کد خبر: 877058
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
اردوی تیم ملی هندبال

تیم ملی هندبال ایران در تورنمنت چهارجانبه تونس حاضر نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، رقابت های هندبال چهارجانبه تونس کاپ قرار بود با حضور تیم‌های ایران، تونس، عربستان و بحرین سوم تا هفتم آبان ماه برگزار شود اما تیم ملی هندبال ایران به دلیل مشکلاتی  از حضور در این رقابت ها انصراف داد.

با توجه به این که این رویداد در تقویم جهانی هندبال (IHF) ثبت شده است، قرار بود در آخر مهر ماه اردوهای تیم‌ ‌ملی هندبال جهت آمادگی ملی پوشان و لژیونرها برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و حضور در این تورنمنت برپا شود که به دلیل این که لژیونرها در لیگ‌های اروپایی در حال فعالیت هستند، امکان حضور در ایران را نداشتند و این اردوها و همچنین سفر به تونس برای تیم ایران لغو شد. البته تیم ملی ایران همچنان سرمربی ندارد و در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

دبیر فدراسیون هندبال با تایید خبر اعزام نشدن تیم ملی به تونس، به ایسنا، گفت‌: ما قرار بود تنها شش تا هفت نفر از ملی‌پوشان ایران را به این رقابت‌ها اعزام کنیم و سایر ملی‌پوشان از کشورهای دیگر در  این تورنمنت حاضر شوند بنابراین مشکل برای جمع کردن تیم به وجود آمد، هر کدام از لژیونرها باید از یک کشور دیگر برای حضور در تونس ویزا می گرفتند که به مشکل بر می خوردند.

او در پاسخ به این سوال که مگر قرار نبود لژیونرها به ایران بیایند و در اردو حاضر شوند، گفت‌: قرار بر این بود، اما آنها باید در لیگ‌های اروپایی مسابقات خود را دنبال می‌کردند و اگر به ایران می رسیدند یک روز قبل از مسابقات تونس بود و تا اقدام به ویزا گرفتن می کردیم به مسابقات نمی رسیدیم.

رجبی در ادامه‌ گفت‌: از طرفی مسئولان برگزاری این  رقابت‌ها از ما خواسته بودند که با تیم کاملی به این مسابقات برویم بنابراین به معذوریت می خوردیم. ما چند تورنمنت دیگر را در اروپا پیش‌بینی کرده‌ایم تا دیگر لژیونرها برای حضور در آن نیاز به ویزا نداشته باشند.

او در پایان در مورد انتخاب سرمربی تیم‌ ‌ملی هندبال گفت‌: صحبت کرده‌ایم، اما تا قرارداد ننویسیم نمی‌توانم آن را اعلام کنم. تا چند روز دیگر سرمربی تیم‌ ‌ملی معرفی می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار