کد خبر: 877029
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم دکتر حسینی ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز و افشار دادستان نظامی استان به همراه تنی چند از مسئولین سپاه پاسدران استان به دیدار خانواده محترم شهیدان مدافع حرم قاسمی و مسیب زاده رفتند.

ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز در این دیدار گفت: در مکتب اسلام ناب محمدی، از خود گذشتگی در راه خدا و دفاع از حق در بالاترین حد، ارزش‌گذاری شده است و فرهنگ ایثارگری و شهادت طلبی در متن اسلام از درخشش و ویژگی برجسته ای برخوردار است . شهادت روح ایثار و از خودگذشتگی را به جامعه القا می‌کند. از این رو، شهید، موج آفرین و بیدارگر است و جامعه را به مسیر اصلاح رفتار‌ها سوق می‌دهد.

دکتر حسینی با اشاره به منزلت خانواده شهید، گفت: خانواده شهید از جهات مختلف، دارای مقام و منزلت ویژه ای در پیشگاه خداوند و در نظام و جامعه اسلامی می باشد. پدر و مادر شهید با توجه به این که معمولاً بیشترین نقش را در تربیت شهید ایفاء و با داشتن بیشترین علاقه به فرزند خود او را تقدیم خدا کرده اند از ارزش والایی برخوردار می باشند.

وی ادامه داد: همچنین همسر شهید نیز که افتخار همزیستی با شهید را داشته و شریک زندگی و پشتیبان و سرپرست خود را به ظاهر از دست داده و بار نگهداری و تربیت فرزندان شهید و مسئولیت حفظ کرامت و عظمت شهید را در جامعه به دوش گرفته، به همراه فرزندان شهید به عنوان یادگاران شهید که نزدیک‌ترین نسبت و انتساب را به او دارند، منزلت و جایگاه برجسته ای را نزد خداوند و مردم دارند.

ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز گفت: زنده نگهداشتن یاد و نام شهید و الگوسازی از شخصیت و سیره زندگی و حماسه ایثارگرانه شهید، بخشی از وظایف جامعه نسبت به شهید است. در واقع ملتی که یاد و خاطره شهدایش را زنده نگاه می‌دارد، در برابر دشمن اقتدار و عزت می‌یابد، زیرا شهید، قدرت و جان برکفی ملت را به نمایش می‌گذارد.

حسینی در پایان این دیدار با اشاره به جایگاه رفیع شهدای مدافع حرم گفت: کشور و منطقه مدیون شهدای مدافعین حرم هستنن که آسایش و آرامش حاصل  جانفشانی این عزیزان  و سرکشی به خانواده  شهدا را ‌وظیفه مسئولین دانست .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار