کد خبر: 877018
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
مدیرکل آموزش‌ و پرورش سمنان:
مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان سمنان با بیان اینکه تجهیزات هنرستان‌های این استان متعلق به سه دهه قبل است، گفت: هنرستان‌های سمنان فرسوده و مشکل‌دار است.

محمدرضا جهان در نشستی با خیران مدرسه‌ساز در سالن فرهنگیان سمنان ضمن تقدیر از مشارکت خیران در امر مدرسه‌سازی بیان کرد: با همت خیران مدرسه‌ساز تا حدودی از بحران کمبود فضای آموزشی در استان سمنان خارج شدیم و به سمت استاندارد شدن فضا در پیش هستیم.

وی با تأکید بر لزوم مشارکت هر چه بیشتر خیران در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در سمنان بیان کرد: انتظار ما این است با تداوم تعامل، پروژه‌های نیمه‌کاره هر چه زودتر به مرحله پایانی برسد.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان سمنان با اشاره به کهنگی تجهیزات هنرستان‌های سمنان، بیان کرد: این تجهیزات مطابق با کتاب‌ها نیست، کتاب‌ها و محتواها جدید شده اما تجهیزات متعلق به سه دهه گذشته است.

جهان با بیان اینکه ساخت فضاهای هنرستانی در سمنان بسیار ضعیف است، ادامه داد: سمنان نخستین استان کشور از لحاظ پوشش توسعه متوازن با حدود 47 درصد از دانش‌آموزان در رشته‌های خیاطی و کاردانش است اما هنرستان‌های آن فرسوده و مشکل‌دار هستند.

وی سایت مسکن مهر در سمنان را مسأله‌ساز عنوان کرد و اظهار داشت: مسکن مهر در شهرهایی چون سمنان، دامغان و شاهرود به علت مهاجرت شلوغ شده است و مدارس دونوبته نیز پاسخ‌گوی جمعیت نیست.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان سمنان با بیان اینکه جمعیت ورودی و خروجی یک مدرسه مسکن مهر سمنان در نوبت صبح و عصر به یک‌هزار نفر یعنی 500 نفر در نوبت صبح و 500 نفر در نوبت عصر می‌رسد، گفت: باید به فکر مدارس مسکن مهر سمنان باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر