کد خبر: 877015
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
استاندار سمنان اعلام کرد:
استاندار سمنان از آغاز تدوين و طراحي دو طرح در حوزه حفاظت و تأمين آب در استان سمنان خبر داد.

 محمد رضا خباز در جلسه شوراي حفاظت از منابع آب استان سمنان با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح صيانت از آب توسط اداره كل دادگستري و معاونت مربوطه در استان سمنان در حال تدوين و طراحي است و انشاءالله با كمك تمام دستگاه هاي اجرايي در استان اجرا مي‌شود.

وي گفت: در استان سمنان كه با كمبود منابع آبي و خشكسالي شديد مواجه است، اجراي مطلوب و مناسب طرح صيانت از آب بسيار ضروري و مهم است.

استاندار سمنان گفت: اجراي طرح صيانت از آب در اجراي طرح تعادل بخشي و حفاظت از منابع آبي، كاهش اضافه برداشت‌ها و جلوگيري از برداشت هاي غيرمجاز از منابع آبي بسيار تأثير گذار است.

خباز از طرح صيانت از آب به عنوان يك نسخه بسيار خوب و مطلوب نام برد و گفت: مهمتر از نوشتن يك نسخه خوب، عمل و اجراي مطلوب‌تر و بهتر آن نسخه است، انشاءالله با همدلي، كمك و مشاركت همه دستگاه ها اين طرح به خوبي اجرا شود و شاهد نتايج مثبت و مفيد آن باشيم.

وي همچنين خاطرنشان كرد: طرح تأمين كامل آب شرب بهداشتي نيز توسط دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان در حال تدوين و طراحي است كه انشاءالله اين طرح هم با كمك و همت والاي همه مسوولين به خوبي اجرا شود.

استاندار سمنان تأكيد كرد: بسياري از استان‌هاي كشور مانند استان سمنان با كمبود منابع آبي، افت شديد منابع و همچنين خشكسالي شديد مواجه هستند و تدوين و اجراي مطلوب طرح‌هاي مختلف در حوزه حفاظت از منابع آبي، صيانت از آب، تغيير الگوي كشت، اصلاح شيوه نوين آبياري و مصرف بهينه آب و... نقش بسزا و تأثيرگذاري در مقابله با اين بحران دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر