کد خبر: 876963
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
ايتاليا در پلي‌آف جام جهاني حريف سوئد شد
مدعيان انگليسي و ايتاليايي قهرماني، امشب رودرروي هم قرار مي‌گيرند. در پايان دور رفت مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا امشب هشت ديدار ديگر برگزار مي‌شود...
شيوا نوروزي

مدعيان انگليسي و ايتاليايي قهرماني، امشب رودرروي هم قرار مي‌گيرند. در پايان دور رفت مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا امشب هشت ديدار ديگر برگزار مي‌شود و حساس‌ترين بازي هفته، جدال بين چلسي و آ.اس رم است؛ ديداري که آبي‌هاي استمفوردبريج در خانه برگزار مي‌کنند و اميدوارند به صدرنشيني‌ در گروه‌ سوم ادامه دهند. همچنين قرعه‌کشي پلي‌آف جام جهاني در منطقه اروپا نيز برگزار و ايتاليا حريف سوئد شد. 
   
فرار از انتقاد
موفقيت در اروپا قولي است که سرمربي اين تيم به هوادارانش داده است. چلسي در شرايطي امشب از رمي‌ها پذيرايي مي‌کند که در ليگ قهرمانان وضعيت خوبي دارد، اما در ليگ جزيره دو باخت متوالي را متحمل شده است. بعد از شکست اتلتيکومادريد، آبي‌ها دو بازي در ليگ برتر انجام دادند و به من‌سيتي و کريستال پالاس ته‌جدولي باختند. به همين دليل است که حالا آنتونيو کونته بيش از هر زماني زير تيغ منتقدان است. سرمربي چلسي، اما پاسخ منتقدان نتايج تيمش را اين‌گونه مي‌دهد: «اين فصل براي ما خيلي دشوار خواهد بود. به همين علت بايد 150 درصد تلاش کنيم و صددرصد کافي نخواهد بود. من بازيکناني دارم که انگيزه و تلاش بسياري در زمين دارند. بايد بتوانيم از اين شرايط عبور کنيم. همه مي‌توانند شرايط ما را ببينند. فکر مي‌کنم هر فصل متفاوت است. فصل گذشته ديگر گذشته است. در اين فصل ما در چهار جبهه مي‌جنگيم و به همين علت دچار مشکل شده‌ايم. وقتي چند مصدوم داريد، دچار مشکل مي‌شويد. از پتانسيل ديگر تيم‌ها مطلع هستيم، ولي بايد حواسمان به خودمان هم باشد. اين فصل دشوار خواهد بود، اما بايد بتوانيم چيزي مهم براي آينده بسازيم، بايد به بازيکنان فرصت دهيم تا تجربه كسب کنند، به بازيکنان جواني که شايسته بازي کردن براي چلسي هستند. من از باختن متنفر هستم. ما بايد شرايط منفي پيرامون خود را تبديل به اتفاقات مثبت کنيم.» آ.اس رم با اينکه در اين فصل يک برد و يک تساوي مقابل حريفان اروپايي‌اش کسب کرده، اما اين تيم نيز در سري آ رتبه پنجم را در اختيار دارد. با اين حال رمي‌ها بعد از شکست مقابل ناپولي با روحيه‌اي نه‌چندان مناسب به لندن آمده‌اند به اين اميد که دست پر به ايتاليا بازگردند. در ديگر بازي گروه سوم قره‌باغ، نماينده جمهوري آذربايجان که هيچ شانسي براي صعود ندارد، ميزبان اتلتيکومادريد است. تيم دوم مادريد در سه بازي آخرش در لاليگا دو تساوي و يک باخت دشت كرده است. در ليگ قهرمانان نيز فقط يک امتياز گرفته و با فاصله از چلسي و رم، رده سوم گروه را در اختيار دارد. به نظر نمي‌رسد قره‌باغ بتواند براي اتلتيکو دردسرساز شود. 
   
فرصتي براي کاتالان‌ها
با اينکه تب جدايي کاتالونيا از اسپانيا کمي فروکش کرده، اما بعيد است که کاتالان‌ها به اين سادگي دست از تفکرات خود بردارند و به ديدار خانگي مقابل المپياکوس نيز به چشم يک فرصت برای مطرح کردن جدایی‌طلبی البته از روی سکوها و هوادارانشان  نگاه مي‌کنند. تساوي مقابل اتلتيکو به 10 برد متوالي بارسا پايان داد. صدرنشين گروه  D صدر جدول لاليگا را نيز قرق کرده و بعد از شکست يووه و اسپورتينگ حالا المپياکوس را در پيش دارد، تيمي که بدون امتياز قعرنشين گروه است. يوونتوس نيز به استقبال اسپورتينگ مي‌رود. بانوي پير مي‌کوشد با غلبه بر رقيب پرتغالي به بارسلونا نزديک شود. 
   
ساير بازي‌ها
در گروه A بنفيکا تيم قعرنشين و بدون امتياز رودرروي منچستريونايتد قرار مي‌گيرد. شياطين سرخ هر دو بازي قبل را برده‌اند و بعد از توقف مقابل ليورپول حالا بنفيکا را پيش‌رو دارد. بازل تيم دوم گروه نيز مهمان زسکا مسکو است. بايرن‌مونيخ صدرنشين گروه B در آليانس رودرروي سلتيک اسکاتلند قرار مي‌گيرد و پاري‌سن‌ژرمن هم در زمين اندرلخت به ميدان مي‌رود. 
   
پلي‌آف جام جهانی در  اروپا قرعه کشی شد
قرعه‌کشي مرحله پلي‌آف انتخابي جام جهاني در قاره سبز روز گذشته در زوريخ برگزار شد و هشت تيم صعود کرده به اين مرحله حريفان خود را شناختند. بر اين اساس لاجوردي‌پوشان ايتاليا که چهار بار قهرمان جام جهاني شده‌اند براي رسيدن به روسيه بايد به مصاف سوئد بروند. در ساير ديدارها نيز ايرلندشمالي با سوئيس، کرواسي با يونان و دانمارک با ايرلند مصاف مي‌دهند. ديدارهاي اين دوره به صورت رفت و برگشت برگزار مي‌شود. هشت تيم حاضر در پلي‌آف 18 تا 20 آبان‌ماه بازي‌هاي رفت خود را برگزار  مي‌كنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار