کد خبر: 876940
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
بامداد روز گذشته، یک افسر پلیس جوان در ایالت مری‌لند به سارقی که در حال سرقت از یک فروشگاه بوده است شلیک کرد و او را از پای در آورد.

به گزارش «جوان آنلاین» به نقل از سی‌بی‌اس، روز گذشته در شهر بالتیمور ایالت مری‌لند یک افسر پلیس، يك شهروند را به ظن اينكه به دنبال سرقت از یک فروشگاه در شمال شرقی این ایالت است، به او شلیک می‌کند و او را از پای در می‌آورد.

پلیس این ایالت اعلام کرده که اين اتفاق در بامداد روز دوشنبه اتفاق افتاده و مظنون سلاح خود را به نشانه تسلیم بالا گرفته، اما افسر پلیس جوان از خودروی خود خارج شده و به او شلیک کرده است. مظنون که جوان 20 ساله‌ای بوده در بیمارستان جان باخته است. این حادثه در حالی اتفاق افتاده که پلیس این ایالت در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرده مظنون تنها 26 دلار از این فروشگاه به سرقت برده است.

پلیس ایالت مری‌لند در کنفرانس خبری که بعد از ظهر روز گذشته برگزار شد ویدئوی ضبط شده از این حادثه را منتشر کرد. در این ویدئو مشخص شده که سلاح مظنون خالی از گلوله بوده و او تنها 26 دلار از فروشگاه به سرقت برده است.

پلیس مری‌لند در این کنفرانس گفته این افسر جوان چاره‌ای جز شلیک به مظنون نداشته است: «افسر پلیس ما، یک عامل سرقت را متوقف کرده و کار او عالی بوده است. مظنون باید سلاح خود را زمین می‌گذاشت.»

این حادثه در سال جاری چهارمین حادثه‌ای بوده که پلیس آمریکا در آن دخالت کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار