کد خبر: 876938
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
عضو ناظر مجلس در شورای عالی فضایی علت بررسی نشدن ماهواره «مصباح» در جلسات این شورا را تشریح کرد.
تسنیم: عضو ناظر مجلس در شورای عالی فضایی علت بررسی نشدن ماهواره «مصباح» در جلسات این شورا را تشریح کرد.

غلام‌محمد زارعی عضو ناظر مجلس در شورای عالی فضایی با اشاره به جزئیات جلسات این شورا، گفت: جلسات شورای عالی فضایی که باید از سوی دولت به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور به‌طور مستمر تشکیل شود، تشکیل نمی‌شود.

وی با اشاره به آخرین جزئیات از بررسی تجهیز و مراحل ساخت ماهواره «مصباح» در شورای عالی فضایی، اظهار داشت: جلسات شورای عالی فضایی به طور منظم تشکیل نشده و بنده نیز از موضوع روند ساخت ماهواره «مصباح ۲» اطلاعی ندارم و در جریان امر نیستم.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی فضایی درباره علت بررسی نشدن مراحل ساخت ماهواره «مصباح ۲» در این شورا، تصریح کرد: جلسات شورای عالی فضایی به‌طور منظم تشکیل نشده تا دستاورد‌های فضایی و تحقیقاتی، به‌خصوص ماهواره «مصباح» مورد بررسی گیرد و به همین علت این موضوع مورد بررسی قرار نگرفته است.

به گزارش تسنیم، شورای عالی فضایی عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسائل فضایی کشور و دارای چندین عضو بوده و زیر نظر رئیس‌جمهور به مسائل مربوطه رسیدگی می‌کند.

اعضای شورای عالی فضایی را رئیس جمهور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، وزیر امور خارجه، وزیر صنعت معدن و تجارت، وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، رئیس سازمان صداوسیما، رئیس س
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار