کد خبر: 876935
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
هفته سوم لیگ برتر والیبال روز از فردا در حالی با شش دیدار پیگیری می شود که در حساسترین بازی تیم های بانک سرمایه و پیکان تهران در فینالی زودرس در این هفته به مصاف یکدیگر می روند. ساپیا میزبان شهرداری ورامین است،رعد پدافند در کاشان باربر خاتم اردکان رودرو می شود.شهرداری تبریز و ایرانیان گنبد با هم مسابقه می دهند. دو تیم سارویه ساری و شهرداری ارومیه به مصاف هم می روند و در آخرین دیدار هم کاله میزبان تیم شمس است.
در مهمترین و حساس ترین دیدار این هفته تیم های بانک سرمایه و پیکان مدعیان قهرمانی این رقابت ها که در دو سال گذشته قهرمان و نایب قهرمان شدند، به مصاف یکدیگر می روند. تیم بانک سرمایه در حال حاضر با دو برد و شش امتیاز در صدر جدول رده بندی است و پیکان تهران بدون برد و با یک امتیاز در رتبه دهم جدول رده بندی لیگ برتر والیبال قرار دارد.
مصطفی کارخانه سرمربی تیم بانک سرمایه که در این دیدار خانگی به دنبال سومین برد متوالی است می گوید:خوشبختانه شرایط بسیار خوبی داریم و تمرینات مان را به صورت منظم پیگیری کرده‌ایم. به هر حال شرایط قرعه‌کشی اینگونه بود که ما در هفته سوم برابر هم قرار بگیریم و به گفته خیلی‌ها فینال زودرس لیگ برتر را شاهد باشیم. به بازیکنانم بارها تاکید کردم که در باد ۲ پیروزی اخیر خود نخوابند و اصلاً به این موضوع توجه نکنند که پیکان در دو هفته ابتدایی نتیجه را به حریفان خود واگذار کرده است. به نظر من پیکان همیشه پیکان است، حتی اگر در دو بازی ابتدایی لیگ بازنده شده باشد. پیکان تیم بزرگی است که امکانات، بازیکنان و کادر فنی بسیار خوب و بادانشی دارد. وقتی با یک تیم بزرگ بازی داریم خودمان هم باید بزرگ باشیم تا بتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم. بدون شک اگر بازی با پیکان را جدی نگیریم و ساده بازی کنیم ضربه غیرقابل جبرانی خواهیم خورد. ما برای بازی با پیکان برنامه خاصی داریم و هدف‌مان هم مشخص است. پیروزی بر هر تیمی تنها 3 امتیاز دارد، اما پیروزی بر تیمی مانند پیکان روحیه تیم را برای ادامه مسابقات چندین برابر می‌کند.
در دیگر مسابقه سایپا میزبان شهرداری ورامین هستند. سایپا  که در هفته دوم در بازی خانگی مغلوب شهرداری تبریز شده به دنبال دومین برد خود است .سایپا با یک برد و سه امتیاز در رتبه پنجم قرار دارد.ورامینی ها که هفته گذشته توانستند پیکان را شکست دهند با انگیزه خوبی به مصاف سایپا می روند. شهرداری ورامین با یک برد و سه امتیاز در رتبه هشتم قرار دارد.
تیم شهرداری تبریز هم از ایرانیان گنبد پذیرایی خواهد کرد. گنبدی‌ها در هفته گذشته حاشیه‌های زیادی ایجاد کردند و از لیگ کنار گذاشته شده بودند دوباره توانستند جواز حضور در لیگ را بدست آورند .
اما در دیگر بازی تیم سارویه در سالن سالن شهید سیدرسول حسینی میزبان شهرداری ارومیه خواهد بود. نماینده ساری با یک برد و سه امتیاز در رتبه ششم جدول است و شهرداری ارومیه بدون برد و یک امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارد.
تیم رعد پدافند کاشان هم این هفته میزبان تیم خاتم اردکان است.اردکانی ها دو بازی قبلی خود را برده اند و فعلا در رده در رتبه سوم جدول است .از سوی دیگر رعد پدافند کاشان که در دو هفته گذشته مغلوب حریفان خود شده است، این هفته با امید کسب پیروزی برابر حاتم به میدان می رود تا وضعیت خود را در جدول این رقابت ها بهبود بخشد.
آخرین دیدار هم بین کاله و شمس برگزار می شود این بازی در حالی در سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) آمل برگزار می شود
که تیم کاله در بازی نخست این فصل خود در آمل برابر تیم مدعی 3 بر صفر باخت و در هفته دوم درحالی که میهمان تیم ایرانیان گنبد بود ، به علت انصراف تیم گنبدی این مسابقه برگزار نشد.تیم شمس هم در بازی اول به تیم خاتم این شهر باخت و در بازی دوم در کرج میهمان خود تیم شهرداری ارومیه با همین نتیجه شکست داد .
بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با بیان اینکه همیشه بازی های آغاز لیگ سخت است گفت: پیش بینی بازی سختی را برابر تیم باانگیزه شمس داریم ، اما ما کاله هستیم و کار خودمان را انجام خواهیم داد.بازی های هفته نخست سختی های خاص خود را دارد تا زمانی که بازیکنان با جو بازی ها هماهنگ تر شوند .
محمد وکیلی سرمربی تیم والیبال شمس هم درآستانه دیدار تیمش در هفته سوم برابر کاله مازندران گفت: ما از لیگ برتر والیبال درس یاد می‌گیریم و از بازی مقابل تیم‌های بزرگ تجربه کسب می‌کنیم.بسیار خوشحالم که بازیکنان تیم ملی نوجوانان پس از کسب قهرمانی در جهان در قالب تیم شمس در لیگ برتر حضور پیدا کرده‌اند.هدف ما حضور بازیکنان در کنار هم و حفظ آمادگی بازیکنان است تا با کسب تجربه بتوانند در سال 2019 در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان عملکرد خوبی داشته باشند.


برنامه کامل هفته سوم
سایپا – شهرداری ورامین
بانک سرمایه – پیکان
رعد پدافند کاشان – خاتم اردکان
سارویه ساری – شهرداری ارومیه
شهرداری تبریز – ایرانیان گنبد
کاله – شمس


وحید صابری
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار