کد خبر: 876929
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴

سرمربی تیم والیبال ایرانیان گنبد گفت: با پا درمیانی برخی مسئولان تصمیم گرفتم به تیم برگردم، اما همراه تیم به تبریز نمی‌روم.

جبار قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم والیبال ایرانیان گنبد برای حضور در رقابت‌های لیگ باشگاه‌های کشور اظهار داشت: واقعیت این است که من شب گذشته با گنبدی‌ها خداحافظی کردم، اما صبح غفاری، رئیس هیأت والیبال گنبد، طیبی، مدیرکل ورزش استان و مناف هاشمی، استاندار گلستان با من تماس گرفتند و قول دادند که مشکلات حل می‌شود. آنها از من خواستند تا به تیم برگردم و در اولین فرصت مشکلات را حل کنیم.

وی ادامه داد: فعلاً قرار شد تیمی نصفه و نیمه برای بازی‌های هفته سوم به تبریز برود تا سهمیه گنبد برای لیگ برتر والیبال حفظ شود. تیم ما 10 روز تمرین نکرده است و حالا باید یک ماه کار کنیم تا به شرایط 10 روز پیش بازگردیم. مسئولان قول دادند که تا آخر هفته تعیین تکلیف خواهند کرد و مشکلات برطرف خواهد شد. من هم بخاطر مناف هاشمی و سایر مسئولان استان و همچنین به احترام هواداران گنبد تصمیم گرفتم برگردم، اما نمی‌توانم تیم را در تبریز همراهی کنم.

سرمربی تیم والیبال ایرانیان گنبد درپاسخ به این سوال که با بازگشت شما آیا سایر نفرات هم به تیم بازخواهند گشت یا خیر، تصریح کرد: من که برگردم قطعاً همه بازخواهند گشت. به صراحت خواهم گفت با بازگشت من کسی حق ندارد جایی برود.

قوچان‌ نژاد افزود: نمی‌شود تیمی در دقیقه 95 بسته شود و این همه مشکل هم داشته باشد. کار کردن در چنین شرایطی واقعاً برای من سخت است و آقایان می‌توانند تصمیم بگیرند که با فرد دیگری همکاری کنند. از دید من مناف هاشمی یک شخصیت حقوقی دارد و یک شخصیت حقیقی که از هر دو جنبه من احترام زیادی برای وی قائل هستم، چون پیش از این هم زمانی من نیروی وی بودم.

انتهای پیام/س

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار