کد خبر: 876898
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
دورتموند

ستاره سابق تیم فوتبال دورتموند عقیده دارد که نتایج ضعیف تیم‌های آلمانی در لیگ قهرمانان مقطعی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از نشریه کیکر، بایرن مونیخ و بوروسیا دورتوند عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان این فصل نداشتند با این حال کارل هاینتس ریدل نگران این مساله نیست و با دفاع از کیفیت بوندسلیگا عنوان کرد بایرن و دورتموند در ادامه عملکرد بهتری در لیگ قهرمانان خواهند داشت.

کارل هاینتس ریدل زننده دو گل دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا سال ۱۹۹۷ برابر یوونتوس درباره علمرد تیم‌های آلمانی در لیگ قهرمانان گفت: این یک مقطع خیلی کوتاه است و من اصلا این را قبول ندارم که بوندسلیگا ضعیف شده است. تیم‌های لیگ برتری مدت‌ها است در لیگ قهرمانان عملکرد ضعیفی داشتند و خیلی‌ها عنوان کردند که سطح لیگ برتر پایین است ولی در واقع این طور نیست. من معتقدم بوندسلیگا از خیلی از لیگ‌های درجه یک اروپا  بهتر است. شما این موضوع را می‌توانید در تیم‌های ملی نیز مشاهده کنید. تیم ملی آلمان بهترین بازیکنان را در اختیار دارد که اکثر آنها در تیم‌های آلمانی بازی می‌کنند. 

او در پایان گفت: من دوست دارم بایرن هم که رقیب اصلی ما در بوندسلیگا است بتواند در لیگ قهرمانان نتایج خوبی به دست بیاورد. باید بتوانیم از اعتبار فوتبال آلمان دفاع کنیم و این خیلی ارزشمند و جالب است که بایرن هم در اروپا نتایج خوبی به دست بیاورد.

بوروسیا دورتموند بعد از دو باخت در دو بازی اول خود در لیگ قهرمانان اروپا باید امشب (سه‌شنبه) در این رقابت‌ها به مصاف تیم آپوئل نیکوزیا قبرس برود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار