کد خبر: 876887
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
در مشگین شهر:
نیروگاه مقیاس کوچک CHP در شهرستان مشگین شهر کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، در این مراسم که با حضور مسئولان استانی در مشگین شهر برگزار شد مدیر برق شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: مطابق قانون رفع موانع تولید و رقابت پذیر این پروژه در شهرستان مشگین شهر و در مدت دو سال اجرا خواهد شد.

فرشاد سیدی با اشاره به اینکه مشابه این نیروگاه ها در استان اردبیل و با هدف تامین انرژی برق اجرایی شده است خاطرنشان کرد: نیروگاه 18/5 مگاواتی گازسوز و تولید همزمان برق و حرارت CHP مشگین شهر با سرمایه گذاری 500 میلیارد ريال اجرایی خواهد شد.

وی مدت اجرای این پروژه را دو سال اعلام کرد و افزود: تامین انرزی مصرفی منطقه و جبران ولتاژ و افزایش ضریب اطمینان و پایداری شبکه نیروی برق در منطقه در این طرح مد نظر قرار دارد.

مدیر برق شهرستان مشگین شهر مزایای این طرح را یادآور شد و بیان کرد: کاهش تلفات انرژی در منطقه با اصلاح پروفیل ولتاژ، تولید پراکنده و دقت در پدافند غیرعامل، استفاده از بخش تجاری در تولید محصولات گلخانه ای با توجه به استعداد منطقه و ... از مزایای نیروگاه CHP شهرستان مشگین شهر می باشد.

سیدی یادآور شد: قرارداد تضمینی خرید برق این نیروگاه به مدت 5 سال در دست تهیه و انعقاد می باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت های انجام شده در اداره برق مشگین شهر اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای پروژه های کاهش تلفات با شناسایی نقاط پرتلفات شبکه 3 هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی با سیم مسی برکنار و با کابل خودنگهدار به سطح مقطع 70mm^2 جایگزین شده است.

مدیر برق مشگین شهر تصریح کرد: همچنین در راستای اصلاح سطح ولتاژ شبکه و حل مشکل مشترکینی که با افت ولتاژ شبکه مواجه بودند در روستابی بیجق و شهرک نواب دو دستگاه ترانس 50 کیلووات کم تلفات نصب و به بهره برداری رسیده است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر