کد خبر: 876868
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران گفت: یکی از دلایلی که در انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو ثبت نام نکردم این بودکه خواستم به همه آقایان ثابت کنم که اگر انتقاد می‌کردم به دنبال پست نبوده و نیستم.

هادی ساعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در رابطه با اینکه تصمیم گرفته است در انتخابات فدراسیون تکواندو ثبت‌نام نکند، گفت: همانطور که قبلا گفته بودم من به دنبال گرفتن پست وجایگاه نیستم. در طول این سال‌ها به اندازه کافی پست و جایگاه داشته‌ام و به لطف خدا در تکواندو هم هادی ساعی جایگاه مشخصی دارد. افرادی که تا به این لحظه در انتخابات ثبت نام کردند قطعا افرادی هستند که توانایی کمک کردن به تکواندوی ایران را در شرایط فعلی دارند.

وی در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: من در طول تمام این سال‌ها همیشه اعلام کردم هر جایی که هادی ساعی بتواند به تکواندو کمک کند دریغ نخواهد کرد. من سرباز تکواندوی ایران هستم و همیشه حاضرم برای موفقیت این رشته تلاش کنم. در حال حاضر با افرادی که ثبت نام کرده‌اند موافق هستم و همه آنها لایق کسب کرسی ریاست فدراسیون تکواندو هستند و بدون شک می‌توانند به تکواندوی ایران کمک کنند. به همین دلیل بنده در انتخابات فدراسیون تکواندو ثبت‌ام نمی‌کنم.

دارنده سه مدال المپیک در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که در انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو ثبت نام نکردم این بود که خواستم به همه آقایان ثابت کنم که اگر انتقاد می‌کردم به دنبال پست نبوده و نیستم. اگر در طول این مدت از عملکرد ضعیف مدیریت فدراسیون تکواندو انتقاد کردم به دنبال پست نبودم. من همیشه روی حرف‌هایم بوده و هستم و حالا هم امروز با عدم ثبت‌نام در انتخابات ثابت کردم که من دلم برای تکواندو و جوانان می‌سوزد که از عملکرد ضعیف مدیریت تکواندو انتقاد کردم. همه خانواده تکواندو که این روزها در مورد تکواندو انتقاد دارند و به این دلیل است که دلشان برای این رشته می‌سوزد. همه افراد ثبت‌نام کننده در انتخابات مورد تائید من هستند به غیر از پولادگر که تکواندو را به این روز انداخته است.

وی در ادامه صحبت‌های خود در مورد ثبت نام مختار کلانتر در انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو، گفت: کلانتری دوست همه خانواده تکواندو است. او کسی بود که تکواندو در دوران وی رشد کرد  و حالا همه خانواده تکواندو از او خواستند که بیاید و در انتخابات شرکت کند و تکواندوی ایران را دوباره نجات دهد. امیدوارم هر کسی که پست ریاست فدراسیون تکواندو را بر عهده گرفت بتواند موفق باشد. این خواسته خانواده تکواندوی ایران بوده و از کلانتری خواستتند برای نجات دادن تکواندو دوباره به این رشته کمک کند. 

ساعی در مورد ثبت‌نام خود در انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک، گفت: به هر حال چندین سال است که در کمیسیون ورزشکاران تلاش می‌کنیم و بنده در این دوره ثبت نام کردم. خدا را شکر کمیسیون ورزشکاران جایگاه خود را در کمیته ملی المپیک پیدا کرده است. انتخابات برگزار خواهد شد و کسانی که رای می‌آورند در این کمیسیون حضور خواهند داشت. 6 نفر از ورزشگاران به مجمع کمیته ملی المپیک راه خواهند یافت و امیدوارم هر کدام از قهرمانان ما انتخاب شدند بتوانند برای ورزش ایران مثمر ثمر باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار