کد خبر: 876837
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
مدیرکل ارشاد البرز خبرداد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: طرح ویژه حفظ قرآن کریم از استان البرز به‌عنوان طرح ملی به استان‌های مختلف کشور معرفی‌شده است.

علی خیلدار در نشست صمیمانه نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اهالی فرهنگ و هنر استان البرز که در سالن جلسات اداره کل ارشاد استان برگزار شد، با اشاره به اینکه در جامعه امروزی با مشکلات عدیده‌ای در حوزه‌های آسیب‌های اجتماعی نظیر اعتیاد، فقر و طلاق مواجه هستیم، اظهار کرد: باید اهتمامی جدی و ویژه در راستای رفع این مشکلات داشت.

وی بابیان اینکه زبان فرهنگ و هنر زبانی است که اگر به‌درستی به کار گرفته شود بخش اعظم مشکلات جامعه برطرف می‌شود، افزود: باید به این نکته حائز اهمیت اشاره کرد که توجه به مقوله مهم فرهنگ و هنر نقش بسزایی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد.

خیلدار به ظرفیت استان البرز در بخش‌های فرهنگی، هنری و رسانه اشاره کرد و گفت: طرح ویژه حفظ قرآن کریم از استان البرز به‌عنوان طرح ملی به استان‌های مختلف کشور معرفی‌شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد البرز با اشاره به اینکه تهیه فیلم‌های کوتاه آسیب‌های اجتماعی که همه‌ساله در تهران انجام می‌شد به استان البرز واگذارشده است، تصریح کرد: عدم توجه مسئولان میانی به حوزه فرهنگ و هنر بستر نارضایتی فعالین این عرصه را محقق کرده است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار