کد خبر: 876836
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
آئین تودیع و معارفه شهردار جدید مشکین دشت فردیس با حضور فرماندار و سایر مسئولین شهرستانی در پژوهشگاه مواد و انرژی برگزار شد.

حجت السلام والمسلمین علی اکبر ایمانی امام جمعه شهرستان فردیس در این مراسم ضمن گرامیداشت فعالیت های شهردار و شورای شهر مشکین دشت اظهار داشت: مسئول باید با حمایت و پشتیبانی کارمندان اقتدار را پیشه کند.

وی افزود: نیروهای زیرمجموعه باید توسط یک مدیر توانا و رئوف فعالیت خود را انجام دهند در حالی که نیازمندی و خواسته های کارگران را برآورده کند.

امام جمعه شهرستان فردیس در ادامه با بیان اینکه اتفاقات ناخوشایند در روزهای اخیر برای شهردار مشکین دشت به وجود آمد، تصریح کرد: نباید خوبی ها و تلاش های سابق شهردار مشکین دشت را نادیده گرفت.

ایمانی خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه این اقدام ناپسند را بزرگ کردند و موجب شد زحمات نادیده گرفته شود.

وی یادآور شد: عدم حضور در این مراسم ناسپاسی از زحمات شهردار اسبق مشکین دشت بود و از زحمات و تلاش های وی قدردانی می‌کنیم.

حمید احدی فرماندار شهرستان فردیس نیز در ادامه این برنامه بیان داشت: این گروه فعالیت های بسیاری در سطح شهر به انجام رسانده اند.

 

وی افزود: شهردار سابق شهر فعالیت های بسیاری انجام داده است اما با توجه به پایین بودن سطح فرهنگی و عمرانی شهر قابل توجه نبوده است.

این مسؤول با اشاره به عقب افتادگی های مفرط در سطح شهر، گفت: کمک کنیم فرهنگ و مسائل عمران شهر به متوسط شهرستان برسد.

سرپرست فرمانداری فردیس با بیان اینکه ارتقاء کیفیت فعالیت های عمرانی و فرهنگی در شهر به رونق روحیه نشاط و‌شادابی در شهر کمک خواهد کرد، بیان داشت: به شهردار جدید شهر پیشنهاد می‌کنم تصاویر فعلی شهر را در آرشیو خود بایگانی کند و تا پایان عمر کاری خود این آرشیو را اضافه کند، تا بتوان نحوه عملکرد را به درستی بررسی کرد.

محبوب فروزنده شهردار سابق مشکین دشت نیز در ادامه این نشست ضمن قدر دانی از اعتماد اعضای شورا به این شهر گفت: شهرداری ها طبق تعاریف با توجه به عوارض دریافتی درآمدزایی خواهد کرد و درآمد پایداری برای این ارگان وصف نشده است.

وی افزود: بالغ بر ۳۶هزار متر مربع صدور پروانه در شهرداری وجود داشته است که با توجه به این شرایط تا به امروز حدود ۴۰ درصد محقق شده است.

شهردار اسبق مشکین دشت با اشاره به وضعیت نامناسب مالی شهروندان، اظهار داشت: برای مردم تخفیف لحاظ کردیم تا مردم توان پرداخت را داشته باشند.

فروزنده با اشاره به بودجه شهرداری در دو سال گذشته ، افزود: این بودجه برای مسائل عمرانی در سطح شهر لحاظ شده است که در جمع می‌توان گفت بالغ بر ۲۸میلیارد تومان بوده است.

وی اظهار داشت: تمام تلاش خود را داشتیم از کمیسیون ماده پنج مجوز اخذ کنیم تا به اهداف عمرانی و فرهنگی شهرداری برسیم.

شهردار اسبق با بیان اینکه مجهزترین اتش نشانی استان در مشکین دشت وجود دارد، تصریح کرد: خودروهای لازم برای تمیزکاری سطح شهر خریداری شد و ستاد بحران در مشکین دشت تشکیل شد.

شایان ذکر است در این مراسم از زحمات محبوب فروزنده  تقدیر و علیرضا مساعد به عنوان شهردار جدید  مشکین دشت معارفه شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار