کد خبر: 876827
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز:
حجت الاسلام محمد انوری،  در تجمع دانشگاهیان دانشگاه تبریز در اعتراض به یاوه‌گویی‌های ترامپ با بیان اینکه از اول تاریخ بشریت جبهه ایمان و کفر مقابل هم بودند، اظهار داشت: استکبار جهانی و جبهه باطل با ترفندهای مختلف در برخی مواقع گر چه پیروز میدان می شوند ولی در اکثر مواقع این جبهه حق است که علیه جبهه باطل به پیروزی می رسد.

وی، با تاکید بر اینکه با بررسی تاریخ گذشته می توان به عینه رسوایی جبهه باطل در مقابل جبهه حق مشاهده کرد، افزود: حماقت و دشمنی دشمنان این نظام و انقلاب ذاتی بوده و سخنان سخیف این روزهای رییس جمهور آمریکا نمونه بارزی از این دشمنی هاست که چهره واقعی جبهه کفر و باطل را آشکار ساخته است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز در ادامه بیان اینکه خداوند همیشه جبهه حق را پیروز میدان خواهد کرد و در مقابل حربه‌ها و مکرهای دشمنان را به خودشان باز خواهد گرداند، اضافه کرد: در پس دستی که دشمن با دستکش مخملی به سوی افراد دراز می‌کند، پنجه‌ای آهنین قرار دارد که جبهه‎ باطل را به رسوایی می‎کشاند.

 حجت ‎الاسلام انوری همچنین با اشاره به سخنان سخیف ترامپ یادآور شد: حرف های رییس جمهور آمریکا علیه ملت ایران باعث شد آمریکا تنهاتر از قبل شود و این یاوه گویی ها موجب افزایش اتحاد ملت ایران و جبهه‌ حق شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز با تاکید بر اینکه آمریکا در حالی که مدعی مدافع حقوق بشر است، با تجهیز نظامیان در کشورهای مختلف در افغانستان، بحرین، یمن و میانمار، سبب کشته شدن خیل عظیمی از انسان‎‏های بی‌گناه می‎شود، تصریح کرد: رییس جمهور آمریکا ملت ایران را  تروریست می خواندو این در حالی است که خودشان تروریسم را به وجود آورده‌اند و ایرانیان را که در دفاع از مظلومان تلاش می‎کنند، تروریست می‎نامند.

وی یادآور شد: این روزها ندانم کاری های رییس جمهور آمریکا به جایی رسیده که خودش را حامی ایران معرفی می کند و خلیج فارس را خلیج عربی می خواند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز در خاتمه گفت: ملت ایران در گذشته و این روزها که دشمنان و استکبار جهانی با حیله ها و ترفندهای مختلف در صدد تضعیف این انقلاب و نظام هستند، با تمام وجود از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون گذشته حمایت خواهند کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر