کد خبر: 876823
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
پزشکیان در بازدید از ترمینال مرکزی تبریز عنوان کرد:
نائب رییس مجلس شورای اسلامی در بازدید از پایانه مسافربری مرکزی تبریز، ساخت این مجموعه را از لحاظ معماری، بسیار مدرن و همپای زیرساخت های حمل و نقل کشورهای پیشرفته عنوان کرد.
دکتر مسعود پزشکیان بعد از بازدید از ترمینال مرکزی در گفتگو با خبرنگار شهریارنیوز گفت: این مجموعه  از نظر نرم افزاری،  اسکلت بندی،  معماری داخلی و آینده نگری در حد فرودگاه های مدرن اروپا طراحی و اجرا شده است.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی با تقدیر از زحمات مجموعه شهرداری تبریز علی الخصوص سازمان پایانه ها در تکمیل و بهره برداری از این مجموعه، ترمینال مرکزی تبریز را به عنوان یکی از فعالیت های ویترینی و با ارزش شهرداری طی چند سال گذشته عنوان کرد.

پزشکیان در ادامه با اشاره به روند تکمیل و توسعه متروی تبریز تصریح کرد: در صورت اتصال بقیه شبکه های حمل و نقل به هم به صورت منطقی و علمی، زیرساخت های بی نظیر حمل و نقل درون شهری را طی چند سال اخیر در تبریز شاهد خواهیم بود که راحتی و آرامش حاصل از آن باعث افتخار شهروندان می شود.

وی در خصوص اقدامات انجام یافته برای رویداد تبریز 2018 گفت: کتابچه گردشگری تبریز 2018  با حضور مسئولین ارگان ها و ادارات تدوین شده که طبق این کتابچه وظایف و مسئولیت های تمام ادارات از نحوه ی زیباسازی و خدمات شهری گرفته تا وضعیت اماکن تاریخی تفریحی، فرودگاه و بیمارستان ها کاملا مشخص است.

پزشکیان افزود: این کتابچه راهنما همچنین در جلسه با معاون گردشگری رییس جمهوری بررسی و مصوب شد تا دولت نقشه و طرح های در خصوص 2018 را در اولویت قرار داده و اجرایی کند. بعد از روی کار آمدن دولت فعلی با تغیرات کابینه، نقشه گردشگری تدوین شده چندین بار مطرح و با پیگیری که با مسئولین و معاون اول رییس جمهور داشتیم  مقرر شد تا این رویداد توسط دولت با تخصیص اعتبار اولویت داده شود .


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر