کد خبر: 876822
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
همزمان با اختتامیه نخستین جشنواره فضای مجازی و رسانه کنگره ملی شهدای دانشجو صورت می‌گیرد
مسؤول بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی گفت:همزمان با اختتامیه نخستین جشنواره فضای مجازی و رسانه کنگره ملی شهدای دانشجو،رونمایی از تمبر جشنواره و کتاب «نسل سرافراز» صورت خواهد گرفت.
عبدالله شادی  در نشست خبری با عنوان اختتامیه نخستین
 جشنواره فضای مجازی و رسانه کنگره ملی شهدای دانشجو اظهار کرد: دشمن با سوءاستفاده از برخی فاصله‌ها بین عناصر و ارکان موجود کشور توانسته خیلی از آرمان‌ها و ایده‌های انقلاب را منفعل نگه دارد تا نتوانیم به بسیاری از آن آرمان‌ها جامه عمل بپوشانیم.

وی با بیان اینکه استان آذربایجان‌شرقی از جمله استان‌هایی است که عناصر فرهنگی دست به دست هم داده و فاصله‌ها را از بین برده‌اند، افزود: امسال چهارمین سالی است که برنامه‌های متنوع با نام شهدای دانشجو در استان در حال برگزاری است که تمام روسای دانشگاه‌ها و متولیان فرهنگی کشور به فعال بودن آذربایجان‌شرقی در این حوزه اذعان دارند.

مسؤول بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی با اشاره به موضوع اصلی در خصوص رفع آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه‌ها ابراز کرد: این برنامه به قدری با اهمیت است که روسای دانشگاه روی آن به اتفاق نظر رسیده‌اند که به اجرا درخواهد آمد.

وی با تاکید به اینکه شهدا محور اصلی وحدت بوده و هیچ جناح و ارگانی نمی‌تواند ادعای انحصاری بودن شهدا برای جریان خود را بکند،گفت: در کنار شهدا، دانشجویانی داریم که همیشه مطالبه‌گر بوده در عین حال همواره در مظان اتهام هستند ولی تاریخ ثابت کرده که هر کجا به دانشجو اعتماد کنیم، معادله‌ها را می‌توان تغییر داد، مصداق آن دفاع مقدس است که دانشجویان در عرصه سازندگی، دفاعی و فرهنگی نقش‌آفرینی کرد.

شادی اذعان داشت: اگر به دانشجویان بهای سال‌های گذشته داده شود، قطعاً به همان جایگاه گذشته خود دست خواهند یافت.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۱۰ نفر از شهدای مدافع حرم استان جزو دانشجویان دانشگاه‌های استان بوده که با روحیه مطالبه‌گری وارد میدان شده‌اند.

دبیر جشنواره فضای مجازی و رسانه کنگره شهدای دانشجو ابراز کرد: افتتاحیه جشنواره فضای مجازی و رسانه و اختتامیه جشنواره کنگره شهدای دانشجویی روز چهارشنبه در تبریز برپا خواهد شد که در این جشنواره علاوه بر خانواده شهدای مدافع حرم و خانواده شهید حججی، سردار صفوی نیز حضور خواهند داشت.

وی، به اردوهای جهادی و اعزام دانشجویان به سفر معنوی راهیان‌نور اشاره و یادآور شد: چنان استقبالی از این اردوهای می‌شود که در سراسر کشور بی‌سابقه است.

شادی افزود: یکی از فعالیت‌های مختص کنگره، طرح ولایت دانشجویان است که برنامه‌های ورزشی و فرهنگی در آن تدوین شده است.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره هنر، فضای مجازی و مسابقات قرآن از دیگر برنامه‌های زیرمجموعه کنگره شهدای دانشجویی است که در طول سال توسط دانشگاه‌ها برگزار شده است.

مسؤول بسیج دانشجویی استان یادآور شد: رونمایی تمبر جشنواره و کتاب «نسل سرافراز» در روز اختتامیه انجام خواهد گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر