کد خبر: 876817
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر خبر داد
فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهرگفت:براساس آمارمرکز فوریت های پلیسی شش ماهه نخست سال جاری دراسلامشهرماموریتهای انجام شده توسط نیروی انتظامی 17 درصد افزایش داشته است

رهنگ ابراهیم حسن آبادی فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر،اظهارکرد: بر اساس آمار مرکز فوریت های پلیسی امسال در شش ماهه نخست سال جاری اسلامشهر 62 هزار و 613 فقره ماموریت توسط نیروی انتظامی صورت گرفته است که این آمار نسبت به سال گذشته با افزایشی 17 درصدی مواجه شده است.

حسن آبادی بیان کرد:اميدواریم تلاش هاي همه جانبه اي که در جهت حفظ امنيت و برخورد با جرايم مشهود و پنهان و هنجارشکنان جهت رسيدن به جامعه امن و آرام توسط همکارانم در شهرستان انجام مي شود مورد رضايت پروردگار متعال باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر تاکید کرد: درهفته نیروی انتظامی ما به دنبال فرصتی برای عرضه توانمندی ها و قابلیت هایی که در چشم مردم بوده و مشاهده می کنند نیستیم ، بلکه تلاش ما برای تمرکزبرارتباط با مردم بوده ، تا با ایجاد یک ارتباط عاطفی با مردم، به درک مطالبات آنها و دریافت انتقادات و پیشنهادهای سازنده شان در جهت رشد، ارتقاء و بهبود خدمات ناجا بپردازیم.

وی افزود:اجرای طرحهای امنيت اجتماعی ومحله محور،برخورد با اراذل واوباش وقاچاقچيان موادمخدر،پوشش انتظامی وترافيکی پارکها وتفرجگاهها،کنترل گاراژ ها و توففگاهها را از جمله برنامه های مهم اجرائی اين فرماندهی در سطح شهرستان اسلامشهر است.

حسن آبادی هشدارو تذکر به افراد شرور، مزاحمان خياباني و كساني كه عفاف و حجاب را رعايت نمي كنند بیان کرد: پليس شهرستان با پشتيبانی مردم و دستگاه قضايی با جرايم مشهود، غير مشهود و پنهان با قوت تمام برخورد می كند و به عنوان ديدبانی قوی، وارث خون شهدا و سفير انقلاب امنيت و آرامش جامعه را برای فراهم شدن زمينه توليد و توسعه كشور ايجاد مي كند.

وی گفت: امروز اقتدار پليس در جامعه از نوع نرم بوده كه اين اقتدار مبتنی بر ساختار نظام مقدس جمهوری ايران در كشور طراحی و اجرا می شود و پليس ايران اسلامی از مشروعيت و مقبوليت مردمی برخوردار است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهرضمن تشكرازهمه سازمانها وارگان ها،تاكيد كرد:موفقيت های حاصل شده در بخش های مختلف از جمله كاهش جرايم ،كاهش تلفات و تصادفات جاده ای و افزايش كشف جرايم و ساير ماموريت های پليس شهرستان، در سايه همكاری و تعامل ارزشمند و سازنده مردم و سازمان های ذيربط تحقق يافته كه لازم می دانم از همه عزيزان تقدير و تشكر نمايم.

وی با بیان اینکه شعار امسال هفته نیروی انتظامی «پلیس برای امنیت، امنیت برای همه» است،تصریح کرد:هفته ناجا فرصت مغتنمی است تا جلوه های اقتدار و هوشمندی پلیس معرفی شود .

حسن آبادی گفت :نیروی انتظامی بیش از هر سازمانی نیازمند جلب حمایت و مشارکت مردم در راستای اجرای ماموریت های ذاتی خود است ، انتظار داریم با مشارکت اقشار مختلف مردم،ضمن تداوم امنیت مناسبی که در شهرستان استقرار دارد، شاخص های امنیتی را در اسلامشهر بیش از پیش افزایش دهیم.

فرمانده انتظامی اسلامشهر با تشریح اقدامات شش ماهه پلیس در سال 96 در شهرستان اسلامشهر ، تاکید کرد: در حوزه مبارزه با کالای قاچاق و ارز تلاش بسیاری برای مبارزه با قاچاق صورت گرفته است که در همین راستا در شش ماه نخست سال جاری ۱62 فقره از کالاهای قاچاق در اسلامشهر به ارزش 27 میلیارد ریال کشف شده است.

وی افزود:کاهش 24 درصدی تصادفات فوتی، کاهش 7درصدی سرقتها، افزایش 379درصدی کشفیات انواع مواد مخدر، ثبت 68 هزار تخلف رانندگی، دستگیری 32 نفر از اراذل و اوباش و انهدام 5 باند قاچاق اتباع بیگانه در طی این مدت از فعالیتهای صورت گرفته است .

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه پیشگیری از وقوع جرائم، افزایش امنیت فضای مجازی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از جمله اهداف و برنامه های مهم پلیس های تخصصی و معاونت های این نیرو است ، خاطر نشان کرد: راه اندازی سامانه پایش تصویری با کمک و همراهی شهرداری و شورای اسلامی شهر اسلامشهر اقدامی اثر بخش در حوزه انتظامی و ترافیکی بوده که در شهرستان آغاز بکار کرده است.



نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر