کد خبر: 876803
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود:
رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود گفت: بیش از 45 درصد از پذیرفته‌شدگان تحصیلات تکمیلی ارشد و دکترا از دانشگاه پیام نور هستند.
 مراسم آغاز سال تحصیلی و جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور شاهرود با حضور اساتید، مدیران، کارکنان و دانشجویان در مجتمع فرهنگی شهید آوینی این دانشگاه برگزار شد.

علی شاهینی رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود در این دانشگاه ضمن خیرمقدم به دانشجویان اظهار کرد: فلسفه و اساس فعالیت‌های دانشگاه پیام نور دانشجومحوری، نیمه‌حضوری و غیرحضوری بودن آموزش است.

وی در تبیین ویژگی‌های این دانشگاه گفت: استفاده دانشجویان سراسر کشور از یک منبع درسی، امتحانات پایان‌ترم متمرکز کشوری، آزمون‌های تستی، الکترونیکی و تستی تشریحی ازجمله ویژگی‌هایی است که سطح علمی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان را ارتقا داده به‌طوری‌که بیش از 45 درصد از پذیرفته‌شدگان تحصیلات تکمیلی ارشد و دکترا از دانشگاه پیام نور هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود بر نقش تعامل و ارتباط مستقیم دانشجویان با ریاست و ارائه نظرات، انتقادات و پیشنهادات تأکید و برنامه و ساعت و نحوه ارتباط مستقیم خود با دانشجویان را بیان کرد.

حمیدرضا عرب معاون آموزشی دانشگاه پیام نور شاهرود نیز در این مراسم به تشریح امتیازات تحصیل در دانشگاه پیام نور پرداخت و گفت: کمترین میزان شهریه در بین دانشگاه‌ها، وام دانشجویی قرض‌الحسنه، بیشترین آمار قبولی در مقطع ارشد و دکترا در کشور، اختیاری بودن حضور در کلاس، امکان تغییر رشته، میهمان موقت و دائم و تعیین شهر محل امتحانات پایان‌ترم، ارائه کتب آموزشی و کمک‌آموزشی برای یادگیری بهتر و سریع‌تر، اعطای دانشنامه بدون ذکر نام مرکز دانشگاهی به‌صورت یکسان در کشور از امتیازات و مزایای منحصربه‌فرد دانشگاه پیام نور است.

معصومه فلاح عضو علمی و نماینده اساتید دانشگاه پیام نور شاهرود نیز وظایف اساتید و اعضای هیأت علمی و نحوه مراجعه و ارتباط دانشجویان با آن‌ها را بیان کرد.

در این مراسم از دانشجویان برگزیده در بخش‌های علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری با اهدای لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر