کد خبر: 876800
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
فرمانده انتظامی شاهرود:
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری قاتل جوان که در شهرستان گنبد فردی را به قتل رسانده بود، در حوالی کلاته‌خیج خبر داد.

 سیدمجبتی اشرفی اظهار کرد: روز گذشته دو جوان در شهرستان گنبد با یکدیگر مشاجره لفظی پیدا کردند که این مشاجره به درگیری و در نهایت چاقوکشی مبدل شد.

وی افزود: یکی از طرفین درگیری که جوانی ۲۳ ساله است، با استفاده از سلاح سردی که همراه داشت، طرف مقابل را مورد ضرب و جرح قرار داد که وی بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست می‌دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود به متواری شدن قاتل جوان اشاره کرد و افزود: با توجه به ورود قاتل به حوزه شهرستان شاهرود طی هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با کلانتری ۱۸ کلاته‌خیج، مأموران آن یگان محل اختفای قاتل را در یکی از روستاهای حوالی کلاته‌خیج پیدا و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

اشرفی با اشاره به اعترافات صریح متهم به قتل گفت: متأسفانه حمل سلاح سرد توسط این جوان موجب شد که در زمان درگیری، کنترل خود را از دست داده و با وارد آوردن ضربه فرد مقابل را از پای درآورد؛ چه‌بسا اگر این فرد اقدام به حمل سلاح سرد نمی‌کرد، فردی جان خود را از دست نمی‌داد و خانواده‌ای داغدار نمی‌شد و یک جوان آینده‌دار با مهر قتل عمد بر پیشانی منتظر عواقب بی‌بازگشت اقدام خود نبود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر