کد خبر: 876676
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از تزريق80 میلیارد ریال تجهیزات دندانپزشکی در قالب برنامه نظام تحول سلامت به حوزه زیرساختی سلامت استان مرکزی خبر داد.

حسن طاهراحمدی افزود: دربرنامه نظام تحول سلامت بیش از 100 یونیت دندانپزشکی تهیه شده که در شهرستانها، روستاها و در دانشکده دندانپزشکی استان نصب شده است و به مردم خدمات می دهد.

وی بیان کرد: بیش از 30 متخصص دندانپزشکی در دانشکده علوم پزشکی در قالب برنامه های آموزشی، درمانی فعالیت می کنند.

طاهراحمدی اظهار کرد: 109 طرح عمرانی در حوزه خانه پزشک، درمانگاه و سایر مباحث زیرساختی در دست انجام است که در نیمه نخست امسال 50 مورد از این طرح ها بهره برداری شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: 50 درصد از اعتبارات این طرح ها باید توسط استانداری، 35 درصد از طریق وزراتخانه و 15 درصد از سوی خیران جذب و تامین می شد که سهم استانی محقق نشده است.

وي خاطرنشان کرد: تحقق این اعتبارات در استان توسط فرمانداران در برنامه توزیع منابع در نظر گرفته شده و سعی بر این است با تامین اعتبارات مالی طرح های باقی مانده در سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در خصوص بیماری های دهان و دندان در استان مرکزی تصریح کرد: خدمات دندانپزشکی از قیمت بالایی برخوردار است و سعی بر این است که کلینیکی در مرکز شهر افتتاح شود تا بیمارانی که توانایی مالی ندارند و نمی توانند به بخش خصوصی مراجعه کنند از خدمات این کلینیک دولتی بهره مند شوند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار