کد خبر: 876674
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از اعزام ۱۰ هزار دانش‌آموز استان بوشهر به اردوی راهیان نور خبر داد.

سرهنگ پاسدار سهراب انبارکی در آئین آغاز اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور گفت: بیش از ۱۰ هزار دانش آموز پسر و دختر تا پایان سال تحصیلی در قالب کاروان‌های راهیان نور به سرزمین‌های عملیاتی دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

وی با تاکید بر این اینکه روحیه ایثار و شهادت باید مهم‌ترین موضوعات در راهیان نور باشد، اظهار داشت: شهدای ما قهرمانان جنگ سخت دیروز و در عرصه‌های مختلف فرهنگی و جنگ نرم بهترین راهگشا برای نسل امروز خواهند بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با گرامیداشت یاد و نام شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، افزود: دفاع مقدس مهمترین قطعه تاریخ انقلاب اسلامی است و امروز انقلاب اسلامی باشکوه‌ترین و با نفوذترین انقلاب دنیا باشد.

انبارکی، دفاع مقدس را به‌عنوان سند مقاومت و مظلومیت ایران اسلامی برشمرد و گفت: این مظلومیت در خاطره تاریخ ثبت و ضبط است و این اعزام‌ها و کاروان‌ها به مناطق عملیاتی برای زنده نگه داشتن این اسناد و مقاومت و رشادت‌ها لازم و ضروری است.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: طی چهار سال گذشته بیش از ۴۲ هزار دانش آموز به همراه مربیان و مدیران به مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس، اعزام شده‌اند.

سیروس فتحی با اشاره به اینکه کاروان اعزامی امروز اولین کاروان راهیان نور استان بوشهراست که از شهرستان دیر عازم مناطق عملیاتی کشور می‌شوند، اظهار داشت: راهیان نور یادآور عظمت‌های ملت بزرگ ایران اسلامی است که باید روز به روز این روند در جامعه توسعه یابد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار