کد خبر: 876671
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
طرح جمع آوری بخاری های نفتی و گاز سوز در استان البرز با هدف استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس اجرا شد.

فرامرز مهدوی اصل مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس البرز با اعلام اين خبر گفت: در سال های اخیر با توجه به اعتباری که در زمینه سیستم گرمایشی مدارس از سوی دولت تدبیر و امید اختصاص یافت ، موجب شد تا اقدامات گسترده ای در بخش استاندارد سازی سامانه گرمایشی مدارس البرز همانند سایر استان های کشور برداشته شود.

وی اظهار کرد: برای استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس این استان اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال در طول 4 سال گذشته هزینه شده است.

مهدوي اصل با اشاره به اینکه سیستم گرمایشی مدارس البرز در سال های اخیر روند بهبود یافته ای داشته و قابل مقایسه با سال های قبل از آغاز بکار دولت تدبیر و امید نیست ،خاطر نشان کرد: در این استان فقط دو مدرسه بخاری سوز داریم و سایر مدارس به سیستم گرمایشی مرکزی و استاندارد مجهز شده اند.

وی بیان کرد: این دو مدرسه بخاری سوز در آموزش و پرورش ناحیه یک و سه کرج قرار دارد.

مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس البرز ادامه داد: با اجرای طرح استاندارد سازی سیستم گرمایشی در مدارس ، بخاری های گاز سوز و نفتی از مدارس این استان جمع آوری شد.

مهدوی تصریح کرد: دیگر حتی در مدارس جاده چالوس در بخش آسارا کرج و شهرستان طالقان که از مناطق کوهستانی و سرد سیر البرز است ، سیستم گرمایشی بخاری سوز نفتی نداریم و سیستم گرمایشی 15 هزار و 704 کلاس در س این استان بجز کلاس های 2 مدرسه ، استاندارد سازی شده است.

وی تاکید کرد: در استان البرز 2 هزار و 723 مدرسه دولتی و غیر دولتی فعال است که قبل از شروع سال تحصیلی 97-96، سیستم گرمایشی آن مورد بازدید کارشناسان قرار گرفته است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار