کد خبر: 876652
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
فوتسال ایران با ۸ گل برابر افغانستان گام اول را محکم برداشت مسابقات انتخابی جام‌ ملت‌های فوتسال آسیا که به میزبانی تبریز آغاز شد در دیدار افتتاحیه تیم‌های‌ ملی فوتسال ایران و افغانستان به مصاف هم رفتند و در پایان تیم ایران با نتیجه هشت بر دو به پیروزی دست یافت.در دیگر بازی ها ازبکستان ۱۱ بر یک نپال و شکست داد و قرقیزستان هم ۵ بر ۳ از سد ترکمنستان گذشت.
این بازی ها که به میزبانی کشورمان در تبریز در حال برگزاری است ملی پوشان کشورمان در نخستین بازی خود  با ۳ گل مهدی جاوید ، ۳ اصغر حسن زاده و شهاب طالبی و سعید عباسی برابر افغانستان به پیروزی رسیدند. در پایان این بازی  از سوی ناظران AFC. اصغر حسن زاده به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد.حسن‌زاده در این بازی 3 بار دروازه حریف را گشود.مسابقات انتخابی آسیا در منطقه آسیای مرکزی به میزبانی ایران در تبریز برگزار می‌شود.
شاگردان ناظم الشریعه در دومین بازی از ساعت 19 سه شنبه به مصاف تاجیکستان خواهند رفت و در صورت پیروزی، جواز حضور در جام ملت‌های آسیا را کسب می‌کنند.مسابقات مقدماتی قهرمانی 2018 فوتسال آسیا در منطقه جنوب و مرکز آسیا با حضور 7 تیم ازبکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، نپال، ایران، افغانستان و تاجیکستان به مدت 3 روز به میزبانی تبریز در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار می‌شود.
تیم‌های صدرنشین هر گروه به مرحله نهایی مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا که در چین تایپه برگزار خواهد شد، صعود می‌کنند.

ناظم‌الشریعه: همیشه بازی اول برای هر تیمی سخت است
سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال بعد از پیروزی مقابل افغانستان گفت: همانطور که اطلاع دارید ما در این مسابقات چند بازیکن کلیدی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و بیشتر سعی کردیم در تیم ملی از جوانان استفاده کنیم. همیشه بازی اول برای هر تیمی سخت است به این دلیل که ما در ایران لیگ پرفشاری داریم. در کل از بازیکنانم راضی هستم به این دلیل که به خوبی توانستند تاکتیک مورد نظر را در زمین پیاده کنند.

 
وحید صابری


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار