کد خبر: 876635
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
مدیر حج و زیرات استان کرمانشاه از متقاضیان دریافت ویزای اربعین خواست تا برای اخذ ویزا تنها به دفاتر مجاز زیارتی مراجعه کنند.

حامد دارابی با اشاره به وجود 17 دفتر مجاز زیارتی در استان کرمانشاه اظهار کرد: متقاضیان دریافت ویزای اربعین نباید برای اخذ ویزا به دیگر دفاتر و یا آژانس‌های مسافرتی مراجعه کنند، چراکه در این صورت ممکن است در آن سوی مرز با مشکل مواجه شوند.

دارابی با بیان اینکه تاکنون دو دفتر غیر مجاز در استان پلمب شده‌، اضافه کرد: همچنین به 12 آژانس مسافرتی هم که فعالیت غیرمجاز داشته اند اخطار 48 ساعته برای عدم فعالیت در این خصوص داده شده است.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با اشاره به تداوم برخورد با فعالیت دفاتر غیرمجازصدور ویزا، عنوان کرد: اگرچه برخوردها ادامه می یابد، اما راحت‌ترین کار برای برخورد با فعالیت اینگونه دفاتر این است که مردم برای دریافت ویزا به آنها مراجعه نکنند و تنها در دفاتر مجازی که تحت سامانه سماح اقدام به صدور ویزا می کنند، ویزا بگیرند.

دارابی با بیان اینکه تاکنون هزار ویزا برای متقاضیان اربعین در استان صادر شده، عنوان کرد: کنسولگری عراق اعلام کرده که ظرفیت صدور ویزا تا روزی هزار نفر در استان وجود دارد و امیدواریم با تلاش هایی که انجام می‌شود بتوانیم پاسخگوی تمامی مراجعان باشیم.

وی با بیان اینکه اربعین سال گذشته برای 24 هزار نفر ویزای اربعین تحت سامانه "سماح" صادر شد، عنوان کرد: امسال قطعا این آمار افزایش خواهد یافت.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: ویزای اربعین زاور استان های کرمانشاه، کردستان، لرستان و همدان در استان کرمانشاه صادر می‌شود.

دارابی اضافه کرد: از 27 شهریور ماه کار صدور ویزا در دفاتر مجاز زیارتی استان کرمانشاه آغاز شده و تا پایان اربعین ادامه خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار