کد خبر: 876632
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان از تأمین اعتبار احداث 66 مدرسه و مسجد برکت در استان همدان از سوی بنیاد برکت، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خبر داد.

فرزاد تیموری با اشاره به تخصیص اعتبار 340 میلیارد ریالی برای ساخت این مدارس و مساجد گفت: تعدادی از این مدارس تعهد شده تاکنون مورد بهره‌برداری قرار گرفته و تعداد دیگری نیز در نقاط مختلف محروم استان در دست ساخت است.

تیموری افزود: از 66 مدرسه و مسجد برکت در استان همدان تا به حال 34 مدرسه‌ی برکت با 177 کلاس درس افتتاح شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان با تأکید بر این‌که تأمین اعتبار احداث مدارس و مساجد برکت و نظارت بر ساخت و تجهیز آن‌ها توسط بنیاد برکت انجام می‌شود، تصریح کرد: احداث مدارس توسط اداره‌ی نوسازی مدارس استان انجام می‌شود.

تیموری با اشاره به این‌که 20 مدرسه‌ی برکت در استان همدان در حال احداث است، اظهار داشت: 12 مسجد برکت نیز در سطح استان در حال احداث است.

وی با بیان این‌که 10 مدرسه‌ی برکت با 61 کلاس درس در استان هم‌زمان با اولین هفته‌ی بازگشایی مدارس به بهره‌برداری رسید، گفت: برای احداث 10 مدرسه‌‌ی برکت در استان 3 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

بنیاد برکت، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در راستای تحقق‌بخشی به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در توسعه، پیشرفت و توانمندسازی اجتماعی و فرهنگی مناطق محروم، تاکنون 930 مدرسه در سراسر کشور به بهره‌برداری رسانده است. 130 باب از این مدارس در آغاز سال تحصیلی جدید و به‌طور هم‌زمان افتتاح شد تا به گفته‌ی رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، سهم بنیاد برکت از توسعه‌ی فضاهای آموزشی کشور در سال جدید 14 درصد باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار