کد خبر: 876625
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
نرخ پروازهای عتبات عالیات در ایام اربعین از سوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام شد و بنابر اعلام سازمان حمایت با گرانفروشان برخورد خواهد شد.
تسنیم: نرخ پروازهای عتبات عالیات در ایام اربعین از سوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام شد و بنابر اعلام سازمان حمایت با گرانفروشان برخورد خواهد شد. 
 
نرخ پرواز‌های عتبات عالیات در ایام اربعین از سوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام شد و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد در صورت عدم رعایت این نرخ، با متخلفان برخورد خواهد کرد و شماره ۱۲۴ سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت آماده دریافت و رسیدگی به شکایات هموطنان در صورت مشاهده تخلفات احتمالی خواهد بود.

بر اساس این گزارش سازمان هواپیمایی کشوری با مشارکت شرکت‌های هواپیمایی و به‌جهت شفافیت حقوق مسافران مانند سال‌های گذشته اقدام به تعیین نرخ پرواز‌های عتبات عالیات در بازه زمانی ۱۳ تا ۲۲ آبان ماه کرده است.

به همین منظور نرخ در بازه زمانی مذکور در مسیر تهران ــ نجف ــ تهران و تهران ــ بغداد ــ تهران و دیگر شهر‌ها (رفت و برگشت) به‌جز مشهد مقدس حداکثر معادل یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و مسیر مشهد ــ نجف ــ مشهد و مشهد ــ بغداد ــ مشهد نیز حداکثر معادل یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شد.

همچنین در مسیر‌های یک‌طرفه نرخ پروازی معادل ۵۰ درصد نرخ رفت و برگشت خواهد بود.

بر همین اساس تمامی دفاتر خدمات مسافرتی و آژانس‌های هواپیمایی موظف به رعایت قیمت‌های تعیین‌شده هستند و در صورت عدم رعایت نرخ، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با مشارکت سازمان هواپیمایی کشوری و تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد خواهد کرد.

شایان ذکر است که شماره تلفن ۶۶۰۷۸۷۰۰ سازمان هواپیمایی کشوری و ۱۲۴ سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت آماده دریافت و رسیدگی به شکایات هموطنان در این زمینه خواهند بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار