کد خبر: 876598
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سفرکارت ملی ایران:
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سفرکارت ملی ایران گفت: اختصاص سهمیه سفر به ظرفیت دو هزار نفر بازنشسته کشوری استان کردستان را در سال می‌توانیم در نظر بگیریم.

به گزارش جوان از کردستان، امیرعدنان سپهری در اولین همایش توسعه گردشگری و ترویج سفرهای زیارتی، سیاحتی بازنشستگان استان کردستان که در محل هتل جهانگردی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: شرکت ایرانگردی و جهانگردی از قبل انقلاب با نام جلب سیاحان مشغول فعالیت بوده و هدفش ایجاد واحدهای اقامتی در شهرهای مختلف ایران است.

وی در ادامه عنوان کرد: هتل جهانگردی سنندج با ۶۲ اتاق، بعد از انقلاب با نام هتل جهانگردی و ایرانگردی فعالیت خود را تاکنون ادامه داده است.

به گفته این مقام مسوول، مجموعه شرکت‌های ایرانگردی و جهانگردی تا سال ۷۹ زیرمجموعه وزارت ارشاد مشغول خدمات‌رسانی به شهروندان است، از سال ۷۹ به بعد، دولت بنا بر بدهی که به سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری داشت این مجموعه را به صورت ۵۰ درصد به ۵۰ درصد به این دو سازمان واگذار نمود که شماها به واسطه صندوق بازنشستگان کشوری سهامدار این مجموعه هستید.

سپهری با بیان اینکه شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی در سراسر کشور بیش از ۶۰ واحد اقامتی و رستورانی و ۱۵۰۰ اتاق فعال دارد که گسترده‌ترین و از لحاظ تعداد بزرگترین مجموعه هتل کشور محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت سفرکارت ملی در سال ۸۸ بنا به تصمیم دولت، در راستای خدمات‌رسانی به کارکنان دولت راه‌اندازی شد که در مرحله اول به دلیل شرایط نامساعد اقتصادی موفق به اجرا نشد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر به صورت پایلوت در چندین استان با همکاری بخش خصوصی اکثر موانع را برطرف کرده‌ایم تا بتوانیم قسمت‌های خدمات‌رسانی از جمله، اقامت، خرید، رستوران، استفاده از مراکز فرهنگی و ورزشی در راستای تامین نشاط و شادابی بازنشستگان، بازنگری کلی صورت گرفته است.

سپهری به فعالیت‌های سفرکارت ملی اشاره کرد و افزود: خدمت به بازنشستگان مشترک صندوق بازنشستگی کشوری که بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر است در حال بازنگری کلی است که امیدواریم خدمات نوین و با کیفیت‌تری به آنها ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: مجموعه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی تا پایان سال برای همکاران بازنشسته هم از صندوق بازنشستگی و هم از تامین اجتماعی به عنوان سهامداران خود تا 50 درصد در اقامت هتل‌ها و تا 30 درصد هم روی سرویس و رستوران، با ارائه کارت بازنشستگی تخفیف می‌دهد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سفرکارت ملی ایران، گفت: با حمایت مدیر صندوق بازنشستگان کشوری استان کردستان، می‌توانیم تا تعداد دو هزار نفر در سال سهمیه سفر از بازنشستگان استان را در نظر بگیریم، این تورها با توجه به نظارت صندوق در تهران از هر نظری کنترل می‌شود.

سپهری عنوان کرد: عمده تورهای این شرکت به مشهد مقدس و تعدادی به کیش و قشم و سایر شهرها است، این آمادگی را داریم با توجه به درخواست‌های بازنشستگان استان کردستان تورهایی به مکان‌های دیگر هم داشته باشیم

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر