کد خبر: 876597
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
رئیس خانه صنعت و معدن کردستان:
رئیس خانه صنعت و معدن استان کردستان گفت: اگر تمام سیستم‌ها و از جمله بانک‌ها بر اساس استانداردهای لازم عمل می‌کردند، قطعا تولیدات ما به دنیا عرضه می‌شد.

به گزارش جوان ازکردستان، عبدالله کاردانی در مراسم گرامیداشت روز جهانی استاندارد که در محل مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: اگر تمام سیستم مملکتی ما از جمله بانک‌ها بر اساس استانداردهای لازم عمل می‌کردند، قطعا تولیدات ما با خاطر جمعی بیشتری خود را به دنیا عرضه می‌کردند.

وی با بیان اینکه، تولید ملی افتخار ملی است، عنوان کرد: خرید و مصرف تولیدات ملی، باعث افزایش سرمایه ملی می‌شود.

رئیس سازمان صنعت و معدن کردستان گفت: استاندارد فقط یک واژه معمولی نیست بلکه دنیایی از رفتارهای نیک و تجربه است واگر در تولیدکنندگان در ساخت تولیدات خود، استانداردها را رعایت کنند، دریچه‌ای نو از دنیای ایده‌آل برای پیشرفت و ترقی به روی آنها گشوده می‌شود.

کاردانی، استاندارد را بستری برای توسعه پایدار عنوان کرد و افزود: باید استانداردها را در زندگی اجتماعی دخالت دهیم و با اطمینان خاطر اثرات مادی و معنوی که همان پیشرفت توسعه‌ای است، را احساس کنیم.

وی با بیان اینکه استانداردها در تمام شئونات زندگی و هر زمان و مکانی تاثیر مثبت دارد، اظهار داشت: امروزه سعی و تلاش تولیدکنندگان برای اخذ استانداردهای کمی و کیفی است که موجب ارتقاء کیفیت کالای داخلی و فراهم‌کردن زمینه توانایی رقابت در بازارهای داخلی و خارجی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر