کد خبر: 876595
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی در بناب:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی با اذعان به اینکه تولید و اشتغال از هر چیز دیگری برای ما مهم و ارجح است، گفت: با ایجاد اشتغال جلوی بروز فساد و ناهنجاری‌ها گرفته می‌شود.
سیدمرتضی نیرومنداسکویی  در نشست بررسی مسائل و مشکلات توسعه شهرک صنعتی بناب که در حضور فرماندار، رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی، مسوولان محلی، هیأت امنای شهرک صنعتی بناب و جمعی از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی بناب برگزار شد، اظهار داشت: 54 ناحیه و شهرک صنعتی در سطح استان آذربایجان‌شرقی وجود دارد که در 47 شهرک صنعتی واگذاری انجام می‌شود ولی در 7 شهرک هیچ تقاضایی برای ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی نداریم.

وی با اذعان به اینکه تولید و اشتغال از هر چیز دیگری برای ما مهم و ارجح است، تصریح کرد: با ایجاد اشتغال جلوی بروز فساد و ناهنجاری‌ها گرفته می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: باوجود  اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی استان با مشکلات زیادی مواجه است ولی شهرستان بناب از جمله شهرهایی است که توسعه شهرک صنعتی آن هرچه سریع‌تر باید آماده و مهیا شود.

نیرومنداسکویی سپس از توسعه 480 هکتاری شهرک سلیمی خبر داد و گفت: 70 هکتار آن آماده واگذاری به متقاضیان است.

وی همچنین با بیان اینکه بخش خصوصی به هیچ عنوان رقیب دولت نیست، اذعان کرد: آماده همکاری با بخش خصوصی در زمینه ایجاد شهرک صنعتی هستیم و شهرک‌های صنعتی استان آمادگی خود را برای هرگونه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در راستای توسعه شهرک‌های صنعتی اعلام می‌دارد.

شهرستان 140 هزار نفری بناب در 110 کیلومتری جنوب استان آذربایجان‌شرقی واقع شده و شهرک صنعتی این شهرستان بزرگ‌ترین شهرک صنعتی استان بعد از شهرک صنعتی تبریز است.

شهرک صنعتی شهرستان بناب با برخورداری از زیرساخت‌های مهمی چون نیروگاه برق حرارتی فعال، راه‌های دسترسی آسان چون بزرگراه و راه آهن، دسترسی به آب مورد نیاز از طریق خط انتقال آب زرینه رود به تبریز، وجود راه‌های ارتباطی به چند استان غربی کشور، وجود گمرک و غیره یکی از مستعدترین شهرک‌ها برای جذب سرمایه‌گذاران بومی و غیربومی در سطح استان آذربایجان‌شرقی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر