کد خبر: 876593
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
معاون خدمات شهری شهردار تبریز مطرح کرد؛
معاون خدمات شهری شهردار تبریز از توقیف 603 وانت بار عرضه میوه و تره بار غیرمجاز در شش ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای ممانعت از ادامه فعالیت وانت بارها توسط مرکز سامانه مدیریت شهری 137و سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز صورت گرفته است.
علی مدبر ضمن تاکید بر ضرورت حل معضل سد معبر تبریز با همکاری نیروی انتظامی و راهور افزود: معابر و مسیر های حساس تبریز در اوج پیک سفرهای درون شهری، با فعالیت غیر مجاز وانت بارها مسدود می شود و ضرورت دارد این معضل هرچه سریعتر حل شود.
علی مدبر ادامه داد: در شش ماه اول سال جاری طرح مقابله با دستفروشان، وانت بارها، جمع آوری طبق میوه از خیابان ها، مقابله با تخلفات ساختمانی و اخذ تعهد کتبی از آن ها تشدید شده است و میزان آماری  برخورد جدی این طرح به یک هزار و 295 مورد می رسد.
معاون خدمات شهری شهردار تبریز متذکر شد: عدم همکاری برخی از وانت داران و دستفروشان و ایجاد درگیری با ماموران شهرداری نیز در این مدت به 65 مورد رسیده است و با ارجاء با مراجع قضایی پیگیر عدم فعالیت های آنان نیز هستیم.
وی اظهار داشت: حل مشکلات شهری در حوزه حمل و نقل وترافیک، نیازمند توجه جدی همزمان مسولان و شهروندان است.
مدبر تصریح کرد: سیاستگذاری و فعالیت مجموعه خدمات شهری شهرداری تبریز در راستای رفع مشکل سد معابر توسط وانت بارها، دستفروشان و مغازه دارانی که پیاده راه ها را محل انبار اقلام فروشی خود می کنند، وارد فاز جدیدی شده است و سعی دارم این مشکل در آستانه رویداد "تبریز 2018" رفع شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر