کد خبر: 876592
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
نماينده ولي فقيه در استان آذربایجان شرقی:
نماينده ولي فقيه در استان آذربایجان‌شرقی گفت: نیروی انتظامی با تمام توان و رشادت کامل از امنیت کشور محافظت می‌کند و هیچ سازمانی به اندازه ناجا در مقابل چشم مردم قرار ندارد و به همین علت ناجا مایه سربلندی نظام است.
حجت‌الاسلام والمسلمین  سید محمدعلی آل‌هاشم  در جمع کارکنان پلیس آگاهی استان ،اظهار داشت: نیروی انتظامی با تمام توان و رشادت کامل از امنیت کشور و مردم محافظت می‌کند و هیچ سازمانی به اندازه ناجا در مقابل چشم مردم قرار نداشته و به همین علت ناجا مایه سربلندی نظام است.

وی در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص عملکرد ناجا ،گفت: تأمین امنیت مردم، زمینه ساز تأمین آبروی نظام و ناجا در کنار سایر نیروهای مسلح در واقع آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی به کشف علمی جرایم تاکید کرد و افزود: الحمدلله پلیس ایران، پلیسی توانمند، علمی و مجهز به تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته است و در این بازدید به وضوح این توان علمی را مشاهده کردیم.

امام جمعه تبریز پلیس آگاهی را پناهگاه افراد مظلوم عنوان کرد و گفت: فردی که مالش به سرقت رفته با هزار امید و آرزو به پلیس آگاهی پناه می‌آورد، ازاین رو رسیدگی به امور مظلومان باید در رأس کار و سرلوحه کارکنان پلیس آگاهی باشد.

وی به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا نیز اشاره و تصریح کرد: سخنان بی‌اساس و گستاخانه ترامپ نه تنها در روحیه مردم و دولتمردان ایران تاثیر منفی نخواهد گذاشت بلکه باعث می‌شود مردم ایران و تمام نهادها و ارگان‌های دولتی کشور بیش از پیش باهم متحد شده و انسجام و وحدت داخلی کشور محکم‌تر و ان‌شاءالله بعد از چهار سال یا نهایتاً هشت سال ترامپ به لیست رؤسای ناکام آمریکا اضافه خواهد شد.

امام جمعه تبریز در پایان با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح و به خصوص نیروی انتظامی در دل مردم جا داشته و برای مسوولان، عزیز و محبوب هستند، از مدیریت و درایت سردار حسن خانی  فرمانده انتظامی استان و کارکنان تلاشگر انتظامی به ویژه پلیس آگاهی تقدیر کرد.

در ابتدای این دیدار سرهنگ صابر عباس زاده رئیس پلیس آگاهی استان گزارش مختصری از عملکرد پلیس آگاهی استان ارائه و امام جمعه تبریز از بخش‌های مختلف پلیس آگاهی همچنین از نمایشگاه نسیم آگاهی استان نیز بازدید کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر