کد خبر: 876591
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز:
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از مهر آتش در پاساژ عدالت واقع در خیابان دارایی خبر داد.
حسن مطلبی افزود: آتش سوزی حوالی ساعت 1:19 دقیقه بامداد امروز در یکی از واحد های پاساژ عدالت با همکاری نگهبان شیفت شب و حضور بموقع آتش نشانان، مهار شد.

وی ادامه داد: نگهبان شیفت شب پس از مشاهده دود در محل توسط نگهبان و اطلاع رسانی به سازمان آتش نشانی ، آتش نشانان ایستگاه شماره 1 به فرماندهی مهدی زاده، سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اعلام این خبر تشریح کرد: ساعت 1:19 بامداد امشب مورخه 96/07/23 یکی از واحد های تجاری در انتهای طبقه همکف پاساژ عدالت با کاربری فروش لوازم الکتریکی ، دچار حریق شده و دود حاصل از حریق نیز فضای داخل  فروشگاه و محیط اطراف را نیز اشباع کرده بود.

مطلبی اظهار داشت: با توجه به اینکه نگهبان پاساژ با مشاهده دود حریق و قبل از رسیدن آتش نشانان با استفاده از کپسول آتش نشانی با شکستن شیشه فروشگاه اقدام به اطفاء حریق کرده بود، چندان تاثیری در اطفاء حریق نداشت و آتش نشانان با استفاده از دستگاه خاموش کننده   AFTاطفاء حریق، آتش سوزی را مهار و اطفاء کامل کرده و از گسترش حریق پیشگیری کردند.

آتش نشانان در ادامه عملیات اقدام به ایمن سازی محل حادثه کرده و با تحویل پاساژ به نیروی انتظامی به ایستگاه مربوطه بازگشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر