کد خبر: 876582
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷
وزیر نفت گفت: کیفیت بنزین کاهش پیدا نکرده و معمولاً روند یکنواختی دارد، در تهران و کلانشهر‌ها باید معاینه فنی خودرو‌ها را نیز در نظر گرفت.
بیژن زنگنه‌، وزیر نفت در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جوانگرایی در وزارت نفت ادامه دارد و ممکن است در سطح معاونت‌‌ها نباشد، بلکه جوانگرایی یکی از اصول برنامه من در دولت است اما مدیران جوان باید از تجربه مدیران با تجربه استفاده کنند و من از مدیران با تجربه خواهش کردم که در اداره امور به جوان‌‌ها کمک کنند. وزیر نفت با بیان اینکه «‌هدفگذاری ما رسیدن به ظرفیت پالایش روزانه 3 میلیون بشکه نفت است»، گفت: این مهم باید از طریق پالایشگاه‌های سیراف، ستاره خلیج فارس، جاسک و آناهیتا به همراه پالایشگاه‌های موجود کشور محقق شود.
این عضو کابینه دولت در خصوص اعلام سازمان ملی استاندارد مبنی بر بالا بودن گوگرد بنزین ارائه شده در تهران گفت: کیفیت بنزین کاهش پیدا نکرده و معمولاً روند یکنواختی دارد، در تهران و کلانشهر‌ها باید معاینه فنی خودرو‌ها را نیز در نظر گرفت. وی افزود: میزان گوگرد در بنزین ناچیز است و اگر هم‌چنین چیزی اعلام شده، اتفاقی و گذرا بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار