کد خبر: 876575
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
ویژه‌های جوان:
در حالي كه اين روزها مواضع ضد ايراني رئيس‌جمهور امريكا عليه جمهوري اسلامي ايران، زنجيره تحريم‌هاي اين كشور عليه كشورمان را تكميل تر مي‌كند و...
در حالي كه اين روزها مواضع ضد ايراني رئيس‌جمهور امريكا عليه جمهوري اسلامي ايران، زنجيره تحريم‌هاي اين كشور عليه كشورمان را تكميل تر مي‌كند و دستكش چدني امريكا آشكار تر مي‌شود، روزنامه اصلاح‌طلب بهار روز گذشته در تيتر نخست خود با عنوان «فرصت طلايي از دست رفته» ضمن اينكه جمهوري اسلامي ايران را به نقض روح برجام متهم كرد، از اينكه دستگاه ديپلماسي با دولت قبل امريكا وارد برجام‌هاي ديگر نشده است، انتقاد كرد. 
نويسنده بدون اشاره به آوردن شواهدي براي ادعاهاي خود نوشته است: اگر قرار باشد صريح باشيم بايد بگوييم كه واقعيت هم جز اين نيست هم ايالات متحده و هم ايران (!)روح برجام را كه به معناي همكاري و گفت‌وگوهاي مشترك و بر مبناي حسن نيت است به دفعات نقض كرده‌اند. 

اين روزنامه فرصت طلايي مورد ادعاي خود را بين تير 94 تا بهمن 95 ( روي كار آمدن ترامپ) توصيف كرده و از اينكه دولت جمهوري اسلامي ايران به درخواست مقام‌هاي امريكايي وارد گفت‌وگو و همكاري ( بخوانيد برجام‌هاي 2 و 3 و ... ) در موضوعات منطقه‌اي مانند بحران سوريه يا مسائل حقوق بشري با اروپا نشده است، انتقاد كرده است. گويي دستكش مخملين اوباما و كري به خوبي توانسته است اين نگاه را بفريبد. در مضحك بودن اين ادعا همين بس كه سابقه خصومت امريكا با جمهوري اسلامي نه در سال‌هاي اخير كه به ابتداي شكل‌گيري انقلاب اسلامي در بهمن 57 برمي گردد كه به اشكال مختلف با تحميل جنگ هشت ساله، نا آرامي‌هاي اوايل انقلاب در حمايت از گروهك‌ها، تحريم ها، فتنه 88 و موارد متعدد ديگر بر مي‌گردد. بنابراين مسئله هسته‌اي تنها يك بهانه است و آنها دنبال از بين بردن مولفه‌هاي قدرت جمهوري اسلامي ايران يكي پس از ديگري هستند. بنابراين تحليل سطحي از وقايع اگر از روي ساده لوحي نباشد، بازي در ميداني است كه دشمن طراحي كرده است. 
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
0
0
مرگ بر منافق
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
0
0
آمریکا ازبرجام خارج میشود بدرک که خارج میشود
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
0
0
نویسندگان روزنامه بهار " وامثال انان فقط شناسنامه ایرانی دارند " این افراد که با امریکا در داخل کشور هم صدا هستند " خائن به کشور ایران بوده " اکنون با زوزه مذاکره بوسیله تیلرسون بعد از چنگ انداختن به پاره کرده برجام با ترامپ " این افراد پیام امریکا را برای داخل کشور دریافت کرده " تا فضا را برای جا
انداختن مذاکره " که همان برجام 2" 3و.. اماده کنند " اما احمق هستند از اینکه فکر کنند مردم ایران حاضر به مذاکره دوباره با امریکا " انهم باجمهوری خواهان " لابی های صیهونیست ها"
وارد می شوند " دموکرات ها ایران را فریب دادند " اکنون نوبت
جمهوریخواهان ست " به خواهند به مردم شان بگویند " ماهم می توانیم" اما کور خواندند که چنین اتفاقی بیقتد.
کارگرزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
0
0
از حماقت فرزند آدم همین بس که از تاریخ عبرت نگیرد لذا خود عبرت دیگران گردد، در تعجبم از حماقت این آدما که برجام نافرجام وهزینه های بزرگ آن برای کشور را میبینند ولی عبرت نمیگیرند ؛«غیر از آنکه دل در گرو دلارهای عموسام بسته اند»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار