کد خبر: 876472
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: ٢٧ درصد جرائم به تهران اختصاص یافته است.
باشگاه خبرنگاران جوان: سردار مقیمی رئیس پلیس آگاهی ناجا در مراسم تودیع و معارفه پلیس آگاهی تهران بزرگ که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: در زمانی که سردار محمدیان مسئولیت پلیس آگاهی تهران بزرگ را داشتند، فضا فضای مناسبی نبود. در آن دوران افزایش سرقت را داشتیم و آمارها در این حوزه رو به افزایش بود و سردارمحمدیان با از خودگذشتگی در این ده سال بهترین یار و وفادار من بودند و از اینکه یک رفیق خوب را به دست آوردم خوشحال بودم و یکی از دوران طلایی در پلیس آگاهی در دوران سردار محمدیان بود زحمات زیادی را کشیدند و سردار محمدیان و معاونان بهترین تلاش را در تمام دوره‌ها داشتند.

وی افزود: در پایگاه‌های پلیس آگاهی در دوران سردار محمدیان توفیقات زیادی حاصل شد و خشونتی که در پلیس آگاهی بود از آگاهی تهران خارج شد.

سردار مقیمی بیان کرد: برخی از جرایم هستند که در گذشته موجب بروز خشونت از سوی ماموران ما می‌شدند، البته در حال حاضر کمتر ماموری وجود دارد که خشونت داشته باشد، هرچند که ما نمی‌گوییم امروز خشونت پلیس به صفر رسیده اما کم شده است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: خدمت شبانه روزی سردار محمدیان تحسین برانگیز است و نیمه شب بار‌ها با وی تماس گرفته و خواستم ماموریتی را به وی محول کنم که ایشان گفتند که در محل حاضر هستند، البته یکبار در اصفهان بودند و نیمه شب تماس گرفتم که خواب بودند.

وی افزود:آقای یاراحمدی از کارکنان قدیمی و رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان بودند و از ایشان برای تهران بهره خواهیم برد. وی از نظر هیکلی درشت است، اما برخلاف ظاهر خشن، دل رئوفی دارد.

سردار مقیمی در پایان بیان کرد: نزدیک به یک سوم(27 درصد) جرایم در تهران رخ می‌دهد، البته توانستیم کمی میزان آن ها را کاهش دهیم و امیدواریم با پیشگیری نرخ جرم را کاهش دهیم و این کار خیلی سخت است و سازمان‌های دیگر هم باید قبول مسئولیت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار