کد خبر: 876456
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
طبق اعلام رسمی صورت گرفته ظرف روزهای گذشته فروش بلیت قطارهای مسافرتی حدفاصل ابتدای آبان‌ماه تا انتهای آذرماه امسال صبح امروز یکشنبه آغاز شد.
ایسنا: طبق اعلام رسمی صورت گرفته ظرف روزهای گذشته فروش بلیت قطارهای مسافرتی حدفاصل ابتدای آبان‌ماه تا انتهای آذرماه امسال صبح امروز یکشنبه آغاز شد.
 
این فرآیند فروش از ساعت ۹ صبح امروز کلید خورده و به طور همزمان در مراکز فروش حضوری و اینترنتی دنبال می‌شود تا زمان به پایان رسیدن ظرفیت تمام قطار‌های ارائه شده ادامه پیدا خواهد کرد.

با توجه به قرار گرفتن اربعین حسینی در ۱۸ آبان‌ماه و روز‌های پایانی ماه صفر حدفاصل ۲۶ تا ۲۸ آبان‌ماه تقاضا برای سفر ریلی به مشهد بسیار بالا خواهد بود.

همان طور که پیش از این قابل پیش بینی بود فروش بلیت این بازه زمانی احتمالا بیشترین تقاضا برای سفر به مشهد را به همراه خواهد داشت.

پیگیری خبرنگار ایسنا نشان می‌دهد: در طول کمتر از دو ساعتی که از آغاز فرآیند فروش بلیت گذشته بخش قابل توجهی از ظرفیت قطار‌های کوپه‌ای چهار نفره به مقصد مشهد در روز‌های منتهی به اربعین و عزاداری‌های پایانی سفر به اتمام رسیده است.

هرچند هنوز بخش زیادی از ظرفیت فروش بلیت قطار‌های اتوبوسی باقی‌مانده، اما به نظر می‌رسد در دقایق آینده قطار‌های کوپه‌ای به پایان ظرفیت خود برسد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار