کد خبر: 876455
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز:
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به تبعات استفاده از سموم برای مبارزه با آفات درختان و فضای سبز بر ضرورت مبارزه بیولوژیک با این آفات تاکید کرد.
شکور اکبر نژاد در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه سموم استفاده شده برای مبارزه با آفات درختان و فضای سبز شهر چند برابر استاندارد است گفت: بر اساس تحقیقات محققان، استفاده از سموم شیمیایی برای مبارزه با آفات درختان مشکلاتی نظیر سرطان و نازایی ها را بوجود می آورد.

اکبرنژاد افزود: خوشبختانه متخصصانی خوبی در تبریز هستند که آمادگی خود را برای مبارزه بیولوژیک با آفات درختان شهر اعلام کرده اند و این متخصصان آماده اند علم و تخصص خود را در اختیار شهر قرار دهند و می توان از توان این افراد برای مبارزه با بیولوژیک و غیر مضر با آفات درختان در راستای حفظ سلامتی شهروندان استفاده کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به روز عصای سفید اظهار داشت:  گاها مشاهده می شود برخی معابر شهر برای تردد افراد روشندل و یا معلول مناسب نیست و ضروری می نماید در طراحی مسیرهای شهری افراد روشندل را مد نظرداشته باشیم.

شکور اکبرنژاد با تاکید بر ضرورت توجه به سلامت و شادابی شهروندان اظهار داشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز باید با اهمیت دادن به ورزش همگانی در راستای سلامت همگانی شهروندان بیش از پیش گام بردارند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در پایان سخنانش با اشاره به نصب بنرهای تبریک نسبت به چاپ این نوع بنر ها واکنش نشان داد و خواستار عدم چاپ و نصب بنر در سطح خیابان های شهر شد.

گفتنی است بر اساس دستور جلسه این هفته شورای اسلامی شهر تبریز، بند اول نامه فرمانداری تبریز در خصوص تصری کاهش 70 درصدی عوارض مسکونی به تجاری در روستاهای الحاقی، بررسی نامه فرمانداری در خصوص بند اول مصوبه شورا در خصوص اهدای 16 میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی تبریز، تصمیم گیری در خصوص مرکز پژوهشهای شورا، بررسی کمیسیون برنامه در خصوص تحوه تشکیل کمیسیون ماده 100، بررسی آیین نامه داخلی شورا مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر