کد خبر: 876451
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان اخیر ترامپ گفت: اگر انسجام میان گروه‌های مختلف نبود کشور ما تکه تکه شده بود.
مسعود پزشکیان  در جلسه شورای اداری استان که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: اظهارات نابخردانه و سخیف ترامپ، ما و کشور ما را به وحدت، انسجام و همدلی بیشتر سوق می‌دهد.

وی با بیان اینکه دشمن ایران مستقل و آزاد را نمی‌خواهد، افزود: باید از اختلافاتی که ایجاد شده دست برداریم و در برابر دشمن با صدای واحد بایستیم و کشور را آن‌ طور که برازنده اسلام و مسلمین است آباد کنیم.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو با ابراز گلایه از تأخیر یک ساعته معاون اول رئیس جمهور و همراهانش در حضور در جلسه شورای اداری استان، خاطرنشان کرد: باید این عادت را به هر طریق در میان مدیران از بین ببریم چرا که شخصیت همه محترم است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضرت علی(ع) به 2 مسئله تقوای خدا و نظم در امور بسیار تاکید داشتند، اذعان داشت: وحدت از نماز شب و روز ارزش بیشتری دارد و این انسجام ماست که می‌تواند ترامپ و دوستانش را سر جایش بنشاند، پس نباید به هر بهانه‌ای در مقابل هم بایستیم و برای هم پرونده‌سازی کنیم.

پزشکیان بر 3 اصل علم، مشارکت و ایمان در اداره امور کشور تاکید کرد و گفت: با تکیه بر این 3 اصل کارهای بزرگی را می‌توان انجام داد.

وی در عین حال خاطرنشان ساخت: سال آینده تبریز 2018 را در پیش داریم، ما از همه مدیران می‌خواهیم طوری از این رویداد استقبال کنند که برازنده تبریز، آذربایجان و ایران باشد، دولت باید با تمام وجود برای عرضه ظرفیت‌های کشور و باور ما تلاش کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر