کد خبر: 876446
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز خبر داد:
بازارچه ها و غرفه های میوه و تره بار برای اولین بار در شهر سردرود با همکاری سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز احداث می شود.
در دیدار مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز با شهردار شهر سردرود بر احداث بازارچه ها و غرفه های میوه و تره بار در شهر سردرود با همکاری سازمان میادین شهرداری تبریز تاکید شد.
فتح اله زاده سردرودی شهردار شهر سردرود در دیدار با صدیقی مدیر عامل سازمان میادین شهرداری کلانشهر تبریز گفت: با همکاری سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری ، نخستین بازارچه و غرفه های عرضه مستقیم میوه و تره بار در شهر سردرود راه‌اندازی خواهد شد.
  در دیدار صمیمی شهردار شهر سردرود با مدیرعامل سازمان میادین شهرداری کلانشهر تبریز که در دفتر شهرداری سردرود برگزار گردید ، مهندس صدیقی  ضمن عرض تبریک به مهندس فتح اله زاده سردرودی شهردار این شهر افزود: این سازمان آماده همکاری و مساعدت در جهت ایجاد بازارچه‌های عرضه میوه و تره‌بار در شهر سردرود با هدف کاستن از وقت و هزینه صرف شده شهروندان در مراجعه به نقاط مرکزی شهر جهت تامین مایحتاج خانوار می باشد .
همچنین در این نشست صمیمی فتح اله زاده سردرودی اضافه کرد: ایجاد بازارچه‌های عرضه مستقیم میوه و تره‌بار و کالا های اساسی در سطح شهر در برنامه های آتی این شهرداری قرار گرفته است که انتظار می‌رود با بهره‌برداری از آنها علاوه بر کاهش هزینه‌ خانوار در این مناطق از حجم ترافیک در هسته مرکزی شهر سردرود کاسته شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر