کد خبر: 876441
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
در شورای اداری آذربایجان‌شرقی مطرح شد
استاندار آذربایجان‌شرقی از معاون اول رئیس جمهور درخواست کرد تا تخصیص اعتبارات اساسی پیشران توسعه استان با توجه به در پیش بودن فصل سرما 2 برابر شود.
مجید خدابخش  در جلسه شورای اداری استان که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: تدوین سند تدبیر توسعه استان که از سال 92 و قبل از برجام شروع شد و 3 سال عملکرد داشت 2 روز قبل در 20 مهر مورد بازنگری قرار گرفت.

وی افزود: این سند نقشه راه مناسبی برای توسعه استان به شمار می‌رود و بر اساس این سند در بخش زیربنایی و اقتصادی پروژه‌های خوبی طراحی و تدوین شده است.

خدابخش در ادامه تصریح کرد: در نظر داریم در آبان ماه به همراه نماینده ولی فقیه، خدمت معاون اول رئیس جمهور رسیده و در خصوص  پروژه‌های اساسی پیشران توسعه استان که بخشی نیز نیاز به تأمین اعتبار دارد با توجه به سردسیر بودن استان تخصیص موجود 12 پروژه اساسی استان را 2 برابر کنیم تا تکمیل آنها تسریع شود. 

استاندار آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تاکید کرد: تحقق عملی اقتصاد مقاومتی ناظر بر رفتار دستگاه‌های اجرایی و مجوزهایی است که باید اخذ شود.

وی با اشاره به در پیش بودن رویداد تبریز 2018 تصریح کرد: امیدواریم بتواینم  به برکت‌ افتتاح‌های امروز چرخ توسعه استان را با شتاب بیشتری پیش بریم.

خدابخش ابراز داشت: از طرف شورای اداری استان در پاسخ به یاوه‌گویی‌های ترامپ اعلام می‌داریم ما اهالی آذربایجان پشتیبان ولایت فقیه، حامی سپاه پاسداران، متکی به مدیریت جهادی و تلاش مضاعف هستیم تا با شتاب دادن به پروژه‌های عمرانی و اقتصادی و به‌ویژه حمایت از بخش خصوصی به توسعه دست یابیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر