کد خبر: 876432
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
مدیرکل گاز استان البرزخبرداد
مدیرکل گاز استان البرز با اشاره به اینکه در ابتدای دولت تدبیر و امید گازرسانی شهری استان ۶۹ درصد بود، گفت: این پوشش در حال حاضر به ۹۹ درصد رسیده است.

حسین تقی‌نژاد در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد اظهار داشت: 16 شهر در استان البرز دارای گاز است.

مدیرکل گاز استان البرز با بیان اینکه 130 روستا در استان البرز دارای گاز شهری است، ادامه داد: در استان البرز 6 هزار کیلومتر شبکه توزیع گاز اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای دولت تدبیر و امید گازرسانی شهری استان 69 درصد بود، بیان کرد: این پوشش در حال حاضر به 99 در صد رسیده است.

تقی‌نژاد با بیان اینکه پوشش گازرسانی روستاهای استان تا پایان سال جاری به 81 درصد می‌رسد، اضافه کرد: پوشش گازی روستاهای استان در پایان سال 98 به 100 درصد می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه براساس برش استان 40 هزار مشترک باید وجود داشته باشد، عنوان کرد: در حال حاضر نزدیک به 16 هزار مورد انجام شده است.

تقی‌نژاد ادامه داد: برای 55 روستا طرح‌های لازم به منظور پوشش گازی انجام شده است.

وی با بیان اینکه شاخص رسیدگی به اتفاقات در زمینه گاز 8 دقیقه است، اضافه کرد: در زمان گذشته اداره گاز استان دارای 2 امداد با 3 ماشین بود که در حال حاضر به 11 آشیانه تبدیل شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار