کد خبر: 876428
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی استان البرز خبرداد
مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: کشاورزان استان البرز موفق شدند در نیمه نخست سال میزان ۵۴ هزار تن گندم تولید کنند.

سید مجید موسوی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، گفت: در سطح استان البرز شهرک‌های کشاورزی ایجاد خواهد شد.

وی افزود: با توجه به سند اجرایی مصوبات مربوط به اقتصاد مقاومتی که در حیطه وظایف جهاد کشاورزی قرارگرفته است در دستور کار است.

این مسئول بیان داشت: در نیمه نخست هرسال موفق به تولید و بهره‌برداری از ۵۴ هزار تن گندم می‌شویم.

موسوی با بیان اینکه اولویت‌بندی در کارهای جهاد کشاورزی در دستور کار قرارگرفته است، بیان داشت: موفق شده‌ایم در مسائل مربوط به تولید بذر رتبه نخست کشور را از آن خود کنیم.

وی تصریح‌ کرد: بی‌شک با توجه به تقویت کارگروه‌های اقتصاد مقاومتی می‌توانیم به نقاط برتر و بهتری درزمینهٔ کشاورزی دست پیدا کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه رتبه چهارم تولید تخم‌مرغ‌ نیز از آن البرز است، یادآور شد: با توجه به اینکه تولید گندم در شش ماه نخست سال حدود ۵۰ هزار تن بوده است اما موفق شده‌ایم با چهار تن این رقم را به ۵۴ هزار تن برسانند.

موسوی در پایان با بیان اینکه متعهد هستیم گلخانه‌ها در البرز را توسعه دهیم و اکنون موفق شدیم از ۲۵ هکتار سهمیه، ۱۵ هکتار به انجام رسیده است، خاطرنشان کرد: اصلاحات باغات در دستور کار قرارگرفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار