کد خبر: 876408
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی :
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: یک هزار و 331 واحد صنعتی و تولیدی برای دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: یک هزار و 331 واحد صنعتی و تولیدی برای دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند.

محمد رضا حاجی پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در نشست شورای اداری دلیجان افزود: 413 واحد در حوزه صنعت برای دریافت تسیهلات ثبت نام کردند.
وی بیان کرد: تاکنون 75 واحد صنعتی کوچک و متوسط به بانک های عامل معرفی شدند و از این تعداد 49 واحد موفق به دریافت تسهیلات به میزان 530 میلیارد ریال شدند.
حاجی پور ادامه داد: از مجموع واحدهای دریافت کننده تسهیلات، 11 واحد صنعتی دلیجان به میزان 190 میلیارد ریال تسهیلات گرفتند و این شهرستان بیشترین میزان دریافتی را در سطح استان مرکزی داشته است.
وی افزود: سال گذشته یک هزار و 66 واحد تولیدی و صنعتی استان مرکزی از تسهیلات رونق تولید به میزان هفت هزار و 170 میلیارد ریال بهره مند شدند.
وی سهم دلیجان از این میزان را 750 میلیارد ریال بیان کرد و افزود: دولت اعتبارات مناسبی برای توسعه صنعت و رونق تولید در نظر گرفته است.
مدیرعامل شرکت شهرک های استان مرکزی نیز در این نشست گفت:موقعیت جغرافیایی ویژه دلیجان و فراهم بودن زیرساخت های صنعتی شرایط سرمایه گذاری در این شهرستان را متمایز کرده است.
مصطفی آمره افزود: 500 هکتار زمین با زیرساخت های لازم در محور دلیجان - اصفهان آماده واگذاری به سرمایه گذاران است.
وی اظهارکرد: زمین های دراختیار شرکت شهرک ها در این شهرستان، 2 هزار و 500 هکتار است و وسعت شهرک صنعتی دلیجان تا این میزان قابل افزایش است.
آمره مهمترین موانع سرمایه گذاری در دلیجان را کمبود منابع آبی بیان کرد و افزود: اولویت نخست شرکت شهرک ها تامین این زیر ساخت است .
وی افزود: خط انتقال اب از کوچری به واحدهای صنعتی دلیجان 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون برای این طرح 23 میلیارد و 690 میلیون ریال هزینه شده است.
وی تصریح کرد: در صورتی که محدودیت منابع آب در این شهرستان رفع شود، هیچ گونه تنگنایی برای سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی این شهرستان وجود ندارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار