کد خبر: 876407
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
معاون راهداری اداره کل راهداری و وحمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت:
معاون راهداری اداره کل راهداری و وحمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: حدود 300کیلومتر بزرگراه در استان وجود داشته وهیچ گونه آزادراهی در این استان وجود ندارد
ارسلان شکری امرز درگفت وگو با خبرنگار جوان در ارومیه اظهار داشت: ساخت  آزادراه ارومیه -تبریز دارای پیشرفت فیزیکیه بالایی بوده  وامید است در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.
وی بابیان اینکه حدود 700کیلومتر راه اصلی و 2هزار کیلومتر راه فرعی نیز درآذربایجان غربی  وجود دارد گفت: همچنین در این استان 8هزارکیلومتر راه روستایی و1هزار و500کیلومتر راه مرزی موجود است که حدود 500کیلومتر از آن ها قابلیت دسترسی به مرزهای استان را دارند.
معاون حمل ونقل راهداری وجاده آذربایجان غربی با بیان اینکه حدود 450عدد ماشین آلات سبک وسنگین در اختیار این اداره کل بوده که اقدام به حفاظت وبازگشایی جاده ها می کنند گفت: این ماشین آلات در اختیار 67اکیپ راهداری در سراسر استان قرار داده می شود تا با استفاده از آن ها اقدام به رفع مشکلات جاده های استان کنند.
شکری ادامه داد: ماشین آلات وسایر امکانات استان مناسب راهداری نبوده وبایداز ماشین آلات پیشرفته وبه روز دنیا در این حوزه استفاده شود تا شاهد افزایش طول عمر راه های استان باشیم.
وی در ادامه افزود: روکش وتعمیر حاده های استان یکی دیگر از وظایف مهم این اداره کل بوده که از جمله این موارد می توان به روکش 13کیلومتر از جاده ارومیه تبریز اشاره کرد که با اعتبار 3میلیاردی در حال اجراست.
این مسئول به روکش وتعمیر سایر جاده های استان اشاره کرد وگفت: روکش دوقطعه از جاده ارومیهاشنویه  وارومیه -مهاباد نیز در درستور این اداره کل قرار دارد وامید ات درآینده نزدیک کار مرمت این جاد ها به اتمام برسد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر