کد خبر: 876402
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
در میان مدارس معارف اسلامی صدرای کشور
رابط مدارس صدرا در چهار محال و بختیاری از کسب رتبه ی اول دانش آموزان سوم دبیرستان دخترانه ی علوم و معارف اسلامی صدرای فارسان در امتحانات نهایی سال تحصیلی ۹۶ـ۹۵ در میان مدارس معارف اسلامی صدرای کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری، جوانبخت خدادادی رابط مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در این استان گفت: مهم‌ترین موضوع برای دانش‌آموزان سال سوم افزایش معدل در امتحانات نهایی است و همه می‌دانیم که معدل نهایی سال سوم در نمره‌ی کنکور دانش آموزان تأثیرمثبت قابل توجهی دارد و باید خود را برای آن آماده کنند.

خدادادی افزود: ارزیابی دبیرستان های دوره دوم فقط در پایه سوم آن هم به دلیل نهایی بودن و یکسان بودن امتحانات برگزار می‌شود و دانش آموزان پایه سوم دبیرستان دخترانه ی علوم و معارف اسلامی صدرای شهرستان فارسان درامتحانات نهایی خرداد سال تحصیلی ۹۶ـ ۹۵ موفق به کسب رتبه ی نخست در میان دبیرستان های علوم و معارف اسلامی دوره ی دوم کشور شد.

وی ادامه داد: ۲۳ دانش آموز پایه ی سوم این دبیرستان در ۱۱ درس که امتحاناتشان نهایی بود، از مجموع ۱۵ درس، موفق به کسب بالا ترین امتیاز در کشور شدند و این مهم تنها با کوشش و پشتکار این دانش آموزان و سعی و تلاش معلمان دلسوز آنها حاصل شد.

جوانبخت خدادادی با اشاره به اینکه رتبه های دانش آموزان مدارس صدرا در مقایسه با دانش آموزان دیگر مدارس بالاتر و بهتر بود، گفت: شاخصه ی و ویژگی اصلی دبیرستان های علوم و معارف اسلامی صدرا از دو حیث مورد بحث قرار می گیرد یکی از نظر تربیتی و دیگری از نظرآموزشی،از نظر تربیتی، با توجه به اینکه دانش آموزان تا حدی گزینشی انتخاب می شوند و از طرف دیگر در داخل مدرسه هم، در حد توان، تلاش می‌شود دانش آموزان در مسیر تقویت اعتقادات قرار بگیرند و دانش آموزانی متعهد و متدین بار بیایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر